הדייר החדש אורי בגילוי לב: "סמכתי על זה שסתיו פה, אוהב אותה”

תאמינו או לא, סתיו גם מקבלת אהדה לפעמים! והפעם, דרך דמותו של הדייר החדש – אורי, בן זוגה של ניקול בימים אלו – בגילוי לב הוא משתף את דיירי הבית על הקשר שלו עם סתיו, והוא לא חוסך במילים – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

אורי כהן, בן זוגה של המודחת הפיקטיבית מבית “האח הגדול” ניקול בוטביניק, אותה הספיק להכיר בחופשה ביוון, נכנס במתינות רבה ובשקט יחסי לבית המפורסם וכבר הספיק לחשוף האם יחכה לניקול עד היציאה מהבית, ומה לגבי חברתו הטובה סתיו קצין? לא תאמינו כשתשמעו את מה שאנחנו הולכים לספר לכם!

נראה שכניסתו של אורי כהן לבית המפורסם במדינה, בית “האח הגדול” בתור הדייר הראשון של הכניסה השנייה הצליחה להפיח רוח רעננה, חדשה, נקייה ונעימה אצל חלק מהדיירים. בקרב הנשים נראה שהסקרנות אפילו התעצמה עוד יותר, במקרה של סתיו היא אפילו שקלה לרקוח לו "שיקוי אהבה", כפי ששודר בפרק ביום ראשון האחרון. סתיו לא הסתירה אפילו לא לרגע אחד את ההתלהבות הרבה שלה מהכניסה של חברה הוותיק שנכנס בתור דייר מין המניין לבית "האח הגדול". אך נראה שההתלהבות שלה הייתה קצת מעבר לחברית והחליטה לעלות על פיג’מה נוצצת במיוחד, (וכמובן ורודה במיוחד!) באופן שהעלה חשד מצד הדיירים (ובייחוד אצל הדיירת שי). סתיו גם הוסיפה וטענה רגע לאחר כניסתו של אורי: ‘אוו, עכשיו שווה להישאר פה ולקום בבוקר’, ‘איזה ריח יש לו.. מה זה הדבר הזה??’, וסיננה כאמור גם את המשפט ‘אי אפשר לשים פה שיקוי אהבה?’ והשיא: ‘האח הגדול שלח אותנו לסוויטה!’

אורי כמובן נהנה מתשומת הלב המועדפת שהוא מקבל מסתיו, "סמכתי על זה שסתיו פה, אוהב אותה" – אמר לכל דיירי הבית שהופתעו מאוד מהתגובה שלו.

כזכור לכולנו, רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי בפרק ששודר ביום ראשון האחרון ברשת13, הבחנו פעם נוספת ביחס מעליב ואפילו חרם קשה שסופגת סתיו על ידי כל נשות הבית מהקטנה ועד הגדולה, סתיו שלא הורשתה להתקלח על אף שתפסה מקום, וכמעט ונותרה ללא פן לשיער, החלה לבכות ולקחה את הסיטואציה קשה מאוד. משפחתה, מכריה, חבריה ואפילו "הפשוטע" לא נשארו אדישים לקטע הקשה וכתבו את אשר ליבם.

גם חנוך דאום לא נשאר אדיש וכתב פוסט ארוך בנושא: "שמתי לב שיש וויכוח בין גולשים האם סתיו מהאח הגדול עוברת בבית האח בריונות מצד הדיירים, או שהיא פשוט בלתי ברמות שאי אפשר להכיל. אבל האמת העצובה היא שזה לא בהכרח סותר. יש אנשים שמשחזרים באופן לא מודע התנהגויות שדחקו אותם בילדות לבדידות או ניכור. הם נניח פוחדים לחוות חרם אבל החרדה גורמת להם לבחון כל הזמן את התגובות להתנהגות קצה. זה מעגל טראגי שנראה שסתיו לכודה בו. וזה מאוד עצוב לצפייה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן