שרית פולק עקצה את האקס סטטיק – ליאור דיין לא נשאר חייב!

אפליקציית הת'רדס גרמה לכוכבי הביצה לאבד את הרסן, זה כבר בטוח, הכל התחיל עם דיאן שוורץ ובר כהן נגד ירדן הראל, המשיך לבן זיני, נדיר אליהו ואדיר מזרחי – ועתה – הפרשה החדשה- שרית פולק, האקס סטטיק וליאור דיין בפרשייה חדשה באפליקציית הת'רדס – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

הכל התחיל כאשר ביום ראשון האחרון שיתפה פולק עם עוקביה שהיא התחברה לחברת פרטנר כשהיא הציגה ברושור פרסומת של חברת הסלולרי בכיכובו של הפרזנטור והאקס הנודע סטיק וכתבה: "זה קצת מהעבר שלי , לא העתיד, וזה לא ממומן".

העיתונאי המוכר ליאור דיין לא נותר אדיש לפרסומים, לא שתק וכמובן… הגיב לה בביקורת נוקבת במיוחד שהגיע הזמן שתמצא לעצמה הצדקה נוספת בחייה חוץ מהאקס, וכך כתב: "חייב לומר לך את האמת , כמי שגדל בצל של, את חייבת למצוא לעצמך הצדקה לשיטוטייך במרחב הציבורי פרט להיות האקסית של. תפסיקי לעלות תכנים שקשורים לזה כל הזמן. את מוכרחה לפנות לדרך עצמאית בה את לא תלויה בנוכחות של מישהו שפרצופו מתנוסס על מכתבים בדואר. החיים בצל של הם לא פשוטים למי שרוצה להיות שזוף".

אם חשבתם לרגע שפולק נותרה חייבת, פורטל עומרי חיון מבשר לכם שאתם טועים! זו מיהרה להגיב חזרה לליאור דיין: "70,000 ציוצים שקשורים לגברים בכללי, לאקסים עתידיים, וכן גם קצת צחוקים על עצמי ומה בסוף? מישהו יחליט לומר שאני הצל. לא מאמי פה זה לא סאבלימינל והצל", והוסיפה: "אמאלה הלבינו את פני ברבים, אנשים שלוקחים את החיים ברצינות מדי הם אנשים עצובים", וסיימה בנימה חיובית: "טוב יאללה נרגעו הרוחות? אפשר להמשיך לצחוק על הקשר הבא שלי?".

אולם מלבד שרית פולק, כפי שדיווחנו לכם כאן אתמול בפורטל עומרי חיון, אפליקציית הת'רדס מעוררת בלגנים נוספים בביצה, כך לדוגמא הכל התחיל כשבן זיני כתב פוסט חצי עוקצני וחצי הומוריסטי אודות שני כוכבי הרשת, נדיר אליהו ואדיר מזרחי: "גם אתם לא מבדילים ביניהם?", שאל את העוקבים שלו ברשת החברתית החדשה. אליהו פחות התחבר להומור של זיני – והחליט לעלות להתקפה בולטת נגדו, כששלח לעברו עקיצה וביקר את הבנות הצעירות, לטענתו, איתן הוא יוצא ומבלה בזמנו הפנוי. כך כתב: "אתה לא מבדיל בין ילדות בגיל 16 לנשים בגיל 26, אז לא ציפיתי גם שתבדיל פה" והוסיף לטקסט גם אימוג'י של לב אדום.

בשלב זה, בן לא אהב את התבטאותו של נדיר (בלשון המעטה) – לא נשאר חייב, וכמובן, איך שלא? תקף אותו בחזרה. "יש להשחיר ויש גבול, אני גם בן אדם, עם רגשות. יש צחוקים ויש חלאס. אין לי בעיה עם הומור עצמי, להפך, מת על ציניות. אבל בואו לא נהרוס את האפליקציה הזו עם בריונות מיותרת ופסים אישיים. עדיפה השנינות. תהיו אנשים טובים, הכל בחיים זה קארמה", כתב.

כל אלו, מצטרפים גם לריב המתוקשר באפליקציה של דיאן שוורץ ובר כהן נגד ירדן הראל, עליו דיווחנו לכם כאן בפורטל שילשום, כאשר המנחה האהובה והמוכרת ירדן הראל בין המצטרפות החדשות לת'רדס, שיתפה ממש ביום שישי האחרון, דקות לפני כניסת השבת פתגם מכונן, מוכר וחכם של אביה: "לפעמים , רגע אחד של כנות יש ביכולתו למחוק תקופות שלמות של שקר". הפתגם לא נותר עמום לבדו, וכמובן ספג אחריו לא מעט ביקורות שלמות. כך לדוגמא דיאן שוורץ לא נותרה אדישה.
כאמור, דיאן שוורץ שמאוד פעילה באפליקציה החדשה ומפגינה יכולות קומיות בולטות במיוחד, החליטה לגחך ולצחוק על הראל, לא חסכה במילים ובחרה לכתוב: "הראיתם לי עכשיו טרד של ירדן הראל שהיא שיתפה פה פתגם של אבא שלה עם נרות ויין לשבת, והוסיפה: "חחחחחחחחחחחח". הראל שראתה את תגובתה של דיאן לא יכלה לשמור בבטן וכמובן יצאה להגנת אביה והשיבה לה: "אבוש מספר 1". שוורץ זכתה לתגובות קשות על הציוץ המכוער, כיאה למי שיודעת לחוול סערות עוד מימיה בבית "האח הגדול", אבל מצד שני, באופן אולי קצת מפתיעה היא גם לתמיכה מצידה של יוצאת "האח הגדול" לשעבר, הדיירת בר כהן שכתבה על הראל "אין סאחית ממנה". גם לזה הראל לא שתקה, לא שמרה בבטן, מיהרה להגיב ולא נותרה חייבת והשיבה על בר כהן: "אין עדינה ממך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן