בן זיני יוצא למתקפה: "בואו לא נהרוס את האפליקציה הזו עם בריונות מיותרת ופסים אישיים"

הוא נחשב לאחד מכוכבי הנוער היותר מצליחים, וגם הוא, כמו כולנו… נפל באפליקציה החדשה מבית צוקי, והפעם הצליח לחולל סערה עם אושיות הרשת נדיר אליהו ואדיר מזרחי – אז מה באמת קרה שם? ומי צודק? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אחרי שדיווחנו לכם רק אתמול כאן בפורטל עומרי חיון על הריב החדש שהאפליקציה ת'רדס מספקת לנו דרך דמותה של דיאן שוורץ ובר כהן נגד ירדן הראל, עתה מתפשט הבאלגן גם אל עבר סלבס נוספים – נראה שמאז שהושקה בארץ לפני ימים בודדים בלבד, הרשת החברתית החדשה מבית אינסטגרם, העונה לשם "Threads", לא מפסיקה לגרום לבלאגים, לריבים וכמובן גם לסכסוכי ענק בביצה המקומית שלנו כאן בישראל. הפעם מגיע תורם של כוכבי הרשת המוכרים בן זיני ונדיר אליהו, שהחליטו לצאת אחד נגד השני באמצעות הפלפטפורמה שבה כל אחד מאתנו יכול לכתוב מה שבא לו, אבל ממש ממש (ממש!) מה שבא לו.

הכל התחיל כשבן זיני כתב פוסט חצי עוקצני וחצי הומוריסטי אודות שני כוכבי הרשת, נדיר אליהו ואדיר מזרחי: "גם אתם לא מבדילים ביניהם?", שאל את העוקבים שלו ברשת החברתית החדשה. אליהו פחות התחבר להומור של זיני – והחליט לעלות להתקפה בולטת נגדו, כששלח לעברו עקיצה וביקר את הבנות הצעירות, לטענתו, איתן הוא יוצא ומבלה בזמנו הפנוי. כך כתב: "אתה לא מבדיל בין ילדות בגיל 16 לנשים בגיל 26, אז לא ציפיתי גם שתבדיל פה" והוסיף לטקסט גם אימוג'י של לב אדום.

בשלב זה, בן לא אהב את התבטאותו של נדיר (בלשון המעטה) – לא נשאר חייב, וכמובן, איך שלא? תקף אותו בחזרה. "יש להשחיר ויש גבול, אני גם בן אדם, עם רגשות. יש צחוקים ויש חלאס. אין לי בעיה עם הומור עצמי, להפך, מת על ציניות. אבל בואו לא נהרוס את האפליקציה הזו עם בריונות מיותרת ופסים אישיים. עדיפה השנינות. תהיו אנשים טובים, הכל בחיים זה קארמה", כתב.

בצד של מי אתם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן