מרגש עד דמעות: צפו באיתי לוי מפגין דאגה ואהבה לאימו

את איתי לוי כולנו מכירים, על הקשר ההדוק שלו עם אימו רבים כבר שמעו – ועתה נחשפת דאגה חדשה של הבן לאם – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

חברת טבע בחרה באיתי לוי כשגריר של קהילת "דואגים למטפלים" היות ולוי מטפל במסירות בשנים האחרונות באימו רות, שעברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית".

חברת טבע הודיעה כי הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי יהיה השגריר בהתנדבות של הקהילה אותה היא מובילה, "דואגים למטפלים" – קהילה שמטרתה להעלות את המודעות להתמודדות של אנשים המטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן. לוי נבחר מכיוון שהנושא קרוב לליבו: הוא מטפל במסירות בשנים האחרונות באימו רות, שעברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית.

איתי לוי מסר: "אני נרגש שטבע בחרה בי להוביל כשגריר את פעילות קהילת 'דואגים למטפלים' בארץ, קהילה שתומכת באנשים שמתמודדים עם אותם הקשיים שאני חוויתי ועדיין חווה בעצמי. כל פעילות חברתית שיכולה לסייע להקל ולו במעט על בני המשפחה המטפלים ביקיריהם היא מבורכת."

רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי לפורטל עומרי חיון נודע כי הזמר הלטיני המפורסם בעולם אוזנה, שצפוי להגיע בסוף החודש להופעה אחת בלתי נשכחת ביום שני ה-31.7 בלייב פארק בראשון לציון, בדרך לשיתוף פעולה משמח במיוחד עם הזמר הישראלי המצליח והמוכר – כן כן, אתם לא מתבלבלים, איתי לוי.אז מה בדיוק הולך להיות במופע ומה צפוי להיות במסגרת שיתוף הפעולה בין הזמרים – בדיוק על נושאים אלו עובדים היום בהפקתו של איתי לוי, ולפורטל עומרי חיון נמסר כי עדכונים נוספים בנושא יימסרו בהמשך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן