היינו כחולמים: נחשף שיתוף הפעולה הבינלאומי והמפתיע של הזמר איתי לוי

מי לא מכיר את איתי לוי? הזמר שעד לא מזמן היה תחת חסותו של אייל גולן, פרש כנפיים והחליט לנסות להתקדם בעולם המוזיקה ללא עזרתו של ליאם הפקות, כעת הוא לוקח את הקריירה שלו צעד אחד קדימה כשהוא משתף פעולה באירוע בינלאומי – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אוהבים שיתופי פעולה? אתם כנראה לא היחידים! לפורטל עומרי חיון נודע כי הזמר הלטיני המפורסם בעולם אוזנה, שצפוי להגיע בסוף החודש להופעה אחדת בלתי נשכחת ביום שני ה-31.7ב לייב פארק בראשון לציון, בדרך לשיתוף פעולה משמח במיוחד עם הזמר הישראלי המצליח והמוכר – כן כן, אתם לא מתבלבלים, איתי לוי.

אז מה בדיוק הולך להיות במופע ומה צפוי להיות במסגרת שיתוף הפעולה בין הזמרים – בדיוק על נושאים אלו עובדים היום בהפקתו של איתי לוי, ולפורטל עומרי חיון נמסר כי עדכונים נוספים בנושא יימסרו בהמשך.

כזכור לכם, רק לפני שבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי הזמר לוי ניהל בחודשיים האחרונים משא ומתן עם הפקת הפסטיגל. ולבסוף הוחלט כי לא יככב השנה על במות מופעי הפסטיגל 2023 בחנוכה. מאידך, הכוכבים אשר כן ישתתפו הם יהודה לוי, נועה קירל, הראל סקעת, אנה זק אבי אברומי ואחרים, שכבר חתמו עם ההפקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן