טיילור מלכוב חושפת דיכאון: "הכול רפש ורוע"

אפליקציית ת'רדס ממשיכה לעורר סערות, והפעם כוכבת הנוער הבחינה במה שקורה באפליקציה החדשה, והחליטה לשתף את העוקבים שלה במה שהיא מרגישה, בלי לחסוך במילים – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אפליקציית ת'דרס מעוררות סערות, כאשר רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הריב החדש של בן זיני באפליקציה, ורק אמש דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הריב המתוקשר באפליקציה של בר כהן ודיאן שוורץ נגד ירדן הראל, ועתה – לטיילור מלכוב יש מה להגיד על כל הרפש בביצה, שצף באמצעות האפליקציה המדוברת.

כך היא כותבת בחשבון האינסטגכרם שלה: ״היה לי יום פשוט קשה נפשית, בלי קשר לשום דבר. אבל לראות את כמות האלימות במדינה, ברשת חברתית חדשה כאילו גם ככה אין מספיק, ששם במיוחד הכל רפש ורוע בנוסף גם בטלוויזיה, זה פשוט בלתי נסבל. אנחנו אומרים שזה מהחינוך ואז גם מגיע מהטלוויזיה, ומהדמויות שאמורות לבדר ולהצחיק, ובמקום זה נטו בריונות אלימות וחרמות על המסך. אחרי זה מתפלאים איך ילדים מתאבדים, ונכנסים לדיכאונות".

לאחר מכן הוסיפה: "אני הייתי שם עמוק בדכאון בתור ילדה בת 14-15 ושעד היום חווה הכל. גם כשהייתי חזקה הייתי חלשה, ויש כאלה שפשוט לא יראו עליהם, ולא יהיו סימני אזהרה לפני. זה חייב להיפסק ויד אחראית לדבר הזה, תתחילו מעצמכם – קודם כל", כותבת.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן