מאיים לבצע: "אם לא אדבר עם בר רפאלי, אהרוג אנשים ואתאבד!"

מה קורה כשהערצה עוברת גבולות? בדיוק המקרה הזה! גבר בשנות ה-40 לחייו מאיים להתאבד באם לא ידבר עם בר רפאלי, כל הפרטים על הפרשה החדשה – ומה אמרו במשטרה למשפחת רפאלי? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

גבר בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד שהגיע אתמול (יום חמישי) בשעות הצהריים לביתו של השחקן והדוגמן, און רפאלי, אחיה של בר רפאלי, בהוד השרון – ואיים לרצוח אנשים ולהתאבד, אם לא יאפשרו לו במיידית לדבר ולשוחח עם הדוגמנית בר רפאלי. משפחת רפאלי נלחצה, וכמובן מיהרה והגישה תלונה במשטרה, ובית משפט השלום החליט להאריך את מעצרו של החשוד ביומיים, עד לתום החקירה כנגדו.

האם הגבר יזכה לדבר עם בר רפאלי? כנראה שלא, וברגעים אלו ממש משטרת ישראל חוקרת את המקרה ובודקת את המניעים של הגבר והאם הכוונות שלו היו עם רצון לבצע אותם הלכה למעשה.

כעת עולה חשד וחשש כי מדובר בגבר אשר מעורער בנפשו, ולכן יש להתחשב בנסיבות מקילות על האיומים הללו ולא לקחת אותם ברצינות. במהלך הדיון, החוקר במשטרה חשף כי יש כוונה לגבות עדות גם מהדוגמנית בר רפאלי – וציין כי החשוד הגיע למאמן הכושר שלה ואיים על חייו. לדבריו, החשוד נלקח בשבוע שעבר לבית החולים הפסיכיאטרי ״אברבנאל״, סירב להתאשפז מרצון – ושוחרר. לחשוד לא קיים עבר פלילי והוא מעולם לא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי.

מערכת הפורטל מאחלת בריאות לכולם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן