דנה רון: "אני חתולת רחוב, עברתי סקנדלים שנפש רגילה לא הייתה עוברת"

מי לא זוכר את דנה רון? כן כן, דנה רון, פליטת "האח הגדול", הסערה הגדולה עם יורם זק, ועוד לא מעט פרשיות אי אלו ואחרות שבהם שמה הוזכר והתקף חרד אחד גדול ומוכר, עתה משתפת רון בכל הסודות שלה – והיא לא חוסכת באף פרט ופרט, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה קורה איתה וחזרה עם תשובות!

דנה רון, נולדה ב-1971 וכיום היא מנחת טלוויזיה ישראלית שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בעונה השלישית של תוכנית המציאות "האח הגדול".

בריאיון שהעניקה בר זגה ל"פנאי פלוס" אתמול, היא מספרת בין היתר: "חטפתי התקף חרדה ממש אגרסיבי, לא רק בסימפטומים אלא גם באורך הזמן שלו, מ-10 בבוקר ועד 6 בערב הייתי תחת התקף לב. לכן אני מאוד טראומתית ואני לא יודעת איך להתמודד עם הדבר הזה, זה חדש לי".

עוד היא מוסיפה: "התחלתי לצלם פודקאסט בריאות שבו אנחנו מדברים ושמים הכול על השולחן והיינו באמצע תוכנית על דום לב. תחשוב שבאתי מהבית עם תחושות של כאבים בחזה ופתאום מדברים איתי על דום לב. לצדי שני פרופסורים בכירים ואני אומרת להם 'חבר'ה יש לי לחץ בחזה, אני לא מרגישה טוב' והם צוחקים, חושבים שאני צוחקת. אני אומרת להם 'קומו עכשיו, תבדקו לי את הדופק', והם פתאום מרגישים שאני נהיית לבנה ומפה מתחילה הדרמה, זה מטלטל ברמות שאי אפשר להסביר בכלל, בעודי מדברת איתך עכשיו, ממש ברגע זה, יש לי מועקה בבית החזה". רון מושיטה יד לכיסה ומציגה את הפריט החשוב שהחלה להסתובב איתו: כדור הרגעה. "זה 'חבר' חדש שלא הכרתי. במידה ויתקוף אותי התקף נוסף, שזה יכול לקרות בכל רגע, זה נותן לי ביטחון", היא מסבירה בריאיון המדובר.

עוד התראיינה ואמרה: "הייתי שרויה בסטרס מאוד קשה בתקופה האחרונה. לא פעם אמרתי 'אני על סף התקף לב', ממש אמרתי את זה. אתה יודע, עברתי כל כך הרבה בחיים, אני לא בן אדם מפונק. איך אומרים? אני חתולת רחוב ומה לא עברתי, כולל סקנדלים בתקשורת, שבאמת, נפש רגילה לא הייתה עוברת. ועברתי את זה. ודווקא בתקופה שבה אני מתחילה לראות את האור, שטוב לי ואני בעשייה – דווקא עכשיו הגוף בועט בי".

פורטל עומרי חיון מאחל לדנה רון רפואה שלמה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן