יהודה לוי על דנה פרידר: "אני מקווה שאנחנו נמצא את התדר ביחד, לפסוע עד השקיעה, עד האופק, לאט לאט, אנחנו בקצב שלנו"

השחקן המצליח והמוכר, יהודה לוי, חוזר השנה ובגדול בכדי לככב על במת הפסטיגל, זאת כשברקע מרחפת מערכת היחסים החדשה שלו עם דנה פרידר – חתונה? ילדים? או גוד טיים? מה הולך שם – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי כשהקשר בן יהודה לוי ופרידר קרם עוד וגידים, בריאיון לוואלה סלבס, משתף לוי כך: "אנחנו מכירים כבר הרבה זמן אז זה משהו שקרה באופן מאוד טבעי. התחלנו לדבר וזה קרה, כמו שגבר ואישה רגע מתחילים לדבר ודברים מתעבים וקורים, אני מזל סרטן, לוקח לי רגע לצאת מהקונכיה, למרות שאני בחוץ ובמקצוע בו אני צריך להיות בחוץ, יש לי את המקום הזה שאני אוהב שניה להתחבא. היה לנו כיף במחבוא, היה לנו רגע להכיר אחד את השנייה".

ביום רביעי האחרון העניק לוי ריאיון ל-TMI במסגרתו אמר: "זה ניצת ביני ובין דנה, לא האמנתי שזה יכול לקרות, אף אחד לא האמין, זה פשוט ניצת, פשוט קרה, אבל אי אפשר לדעת הדברים האלה, אנחנו מה זה בהתחלה בהתאהבות, אני מקווה שאנחנו נמצא את התדר ביחד, לפסוע עד השקיעה, עד האופק, לאט לאט, אנחנו בקצב שלנו"

לסיום, נזכיר כי לוי, נבחר להנחות במקומו של המנחה המיתולוגי רון שחר את תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" אשר תשוב בקרוב בעונה חדשה. הפעם, בערוץ המתחרה, "קשת12".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן