סתיו קצין: "יש הרבה אנשים שחושבים שאין לי לב"

"האח הגדול" או עלילות סתיו בבית "האח הגדול"? אנחנו עדיין מבולבלים! אבל דבר אחד בטוח: סתיו קצין נחשבת לדיירת הבולטת ביותר, שקוטפת את זמן המירבי והארוך ביותר בתולדות הפרקים של "האח הגדול", מה הפעם קרה? ואיך קרה שסתיו וויתרה על לראות את הילדים שלה לטובת האחר? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

הדיירת הברבי האהובה במיוחד על חלק ניכר מהצופים בזכות מי שהיא לטוב ולרע, מצליחה לגרור ביקורת כמעט באופן תמיד ברשתות החברתיות בעקבות כמעט כל מעשה שהיא עושה בבית. לטוב ולרע.

רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי משחתה של סתיו כעסה על מקרה שאותו היא משתפת בעמוד התמיכה לסתיו באינסטגרם,ביום שישי האחרון ניסתה משפחתה של סתיו לשלוח לה מסוק גדול ומפואר, זאת ועוד, על המסוק נתלה השלט ובו כתוב בגדול מאוד: "סתיו כוכבת המדינה אוהבים המשפחה והתומכים".

במסגרת שיחה בחדר השינה של הבית יחד עם אתי ולרה, אמרה סתיו: "אני כן רוצה לראות את הילדים שלי, אני כל יום בוכה, אתם לא יודעים כמה, שאני עזבתי ותם, אבל ברגע שראיתי שזה או אני או לין, היא לא יכלה כבר, אני בת 33 וחצי, היא ילדה, היא בת 20, כמה שאנשים חושבים שאין לי לב, יש לי לב, יש הרבה אנשים פה שחושבים את זה, אני באותו רגע לא יכולתי גם לראות אותה ככה".

עוד הוסיפה: "כמה שאני יוצאת עליה (הכוונה על הדיירת לין), ויש קטע וצחוקים, זה לא קשור בכלל, באותו רגע אמרתי אני בת 33, אין לי בעיה להתאפק עוד קצת, אין לי בעיה, זה לא שאני לא רוצה, חס וחלילה, אם לא הייתי רוצה לראות את הילדים שלי אז הייתי אמא חרא, אני לא אמא חרא".

צפו בקטע המלא כפי ששודר:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן