בנו אייל ברקוביץ': "בגלל טלי גוטליב, ביקשתי מאמא שלי שתחליף את השם"

"ביקשתי מאמא שלי שתחליף את השם פרטי שלה, חאלס לא יכול עם זה שיש לה את אותו שם כמו טלי גוטליב, קשה לי" כך בדיוק כותב אתמול (חמישי), בנו של אייל ברקוביץ' בחשבון הטוויטר שלו – אז מה באמת קרה שם? ומה הסיבה לציוץ הזה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

את דעותיו הפוליטיות של אבא ברקוביץ' כולנו מכירים, אולי אפילו מכירים טוב מאוד, אייל ברקוביץ' נחשב לאחד ממתנגדי הרפורמה המשפטית של הממשלה שעתידה להעביר כבר במהלך השבוע הבא את הצעת החוק לביטולה של עילת הסיבות. הצעת החוק אושרה כבר השבוע, באמצעות וועדת החוקה, ותעלה להצבעה במלך יום ב' של השבוע הבא.

והפעם, הצטרף ברקוביץ' גו'ניור, ליאור ברקוביץ' גם הוא, ולא התבייש להביע את דעתו הפוליטית, והפעם באמצעות הטוויטר, הפעם בחר ליאור לצייץ כנגד טלי גוטליב, חברת הכנסת מטעם הליכוד, כאשר כתב בציוץ, כאמור: " "ביקשתי מאמא שלי שתחליף את השם פרטי שלה. חאלס, לא יכול עם זה שיש לה את אותו שם כמו טלי גוטליב. קשה לי".

כפי שאתם בטח שמתם לב, ניתן לראות כי הבן הולך בעקבות האב, ודעותיהם הפוליטיות ברורות מאוד, כאשר הם אינם מתביישים להציג אותם בכל פלטפורמה שתאפשר להם זאת.

אז באיזה צד אתם של הקשת הפוליטית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן