אירווזיון 2024: מתי, כמה ולמה? כל הפרטים נחשפים!

אנחנו עדיין מתקשים להתאושש מתחרות האירווזיון שנערכה השנה בכיכובה של נועה קירל, והנה כבר יש תאריך לאירווזיון של שנת 2024, אז מתי יתקיים חצח הגמר? מתי הגמר ומי הולך לייצג אותנו? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

האמת? אנחנו עדיין מנסים להתאושש מהביצוע של קירל באירווזיון השנה! כפי שכולכם בטח כבר יודעים, אחרי חודשים ארוכים של הכנות וציפיות והופעה מוצלחת בחצי הגמר, נועה קירל קטפה השנה את המקום השלישי והמכובד בתחרות האירוויזיון. שוודיה עם הזמרת לורין והשיר "Tattoo" זכו בתחרות, וכעת כאשר התחרות הסתיימה – זה בדיוק הזמן להתכונן לזו הבאה שאחריה!

הבוקר (שישי) מדווח רן בוקר בחשבון הטוויטר שלו כי אירוויזיון 2024 ייערך במאלמו, שבדיה, כך הודיע היום איגוד השידור האירופי. חצי הגמר הראשון ייערך ב-7 במאי (יום אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה). החצי השני ב-9 במאי והגמר ייערך ב-11 במאי. הנציג/ה מישראל: המנצח/ת בריאליטי ״הכוכב הבא״.

כזכור לכולנו, בשנה האחרונה, הגיעה נועה קירל לאירווזיון לאחר שנבחרה ברוב קולות, ומבלי הייתה צריכה להופיע בתכנית "הכוכב הבא", השנה צפויה לחזור התכנית "הכוכב הבא, כאשר מטרתה למצוא את האחד שהולך לייצוג את ישראל באירווזיון!

בהצלחה לישראל!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן