בן פותח על סתיו ולא חוסך במילים: "אין בבנאדם הזה כלום, אין לה אי קיו בודד"

בית "האח הגדול" כמיטבו ידוע כבית סוער במיוחד, אלא שהעונה נכנסה אליו הדיירת סתיו – שהצליחה להיות אחראית על רוב, אם לא כמעט כל המהומות בבית, אך הפעם בן, דייר שקט ומופנם בבית "האח הגדול" לא נשאר חייב לסתיו, כשהיא מצליחה לריב גם איתו! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

רק היום דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הריב החדש בין סתיו וספיר, במסגרתו כשסתיו שומעת שספיר מלגלגת עליה מאחורי הגב ("מישהוו לגלגל עליי?" היא שואלת), היא כמובן לא נשארת חייבת, לא שותקת ולא מסוגלת שלא להגיב, ספיר מבקשת ממנה שלא תפנה אליה ("המשחק נגמר, סיימת אצלי" אומרת ספיר) יותר באף צורה שהיא. הפתרון היצירתי של סתיו להיענות לבקשתה של ספיר רק יצר מתחים נוספים בבית וריבים נוספים.

אבל זוהי לא הפרשה היחידה בבית, הפעם: בן נחשב לאחד הדייריים היותר מתונים ושקטים בבית "האח הגדול" דייר שנמנע כמעט תמיד עד כה ממריבות ווויכוחים עם שאר חבריו לבית, אולם הפעם – הוא החליט לצאת כנגד סתיו קצין כאשר אמר את המשפט עם הביקורת הקשה ביותר אולי שנאמרה על סתיו בבית האח הגדול.

במסגרת דבריו, כשהוא שוכב במיטה, כעוס במיוחד אמר בן על סתיו: " יש לה 1,000 סיסי בחזה ועוד 1,000 סי סי שמחולקים בכל שאר הגוף, אין בבן האדם כלום. אין לה אי קיו בודד אחד אין לה. יש לה רמת משכל של ילד בן שנה. את יודעת מה, סליחה, של ילד בן שלוש שיודע לדבר״,

לאחר מכן, בן הוסיף גם: ״זו רמת המשכל של הבן אדם הזה. שהשם ישלח לה בבקשה, שישלח לה, אני נשבע לך שאני מתפלל על זה בבוקר שישלח איזון בנפש״.

בצד של מי אתם, סתיו או בן?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן