יוצא "האח הגדול", נתנאל רודניצקי על ההיריון המפתיע: "טעות מכוונת"

את נתנאל רודניצקי כולנו מכירים, יוצא "האח הגדול", שהצליח לחולל לא מעט מהומות בבית האח הגדול, או ליתר דיוק, בעונה הקודמת בבית האח הגדול, הוא הספיק להיות האקס של דיאן שוורץ, הזוג הספיקו להיפרד, ואפילו הוא הספיק להפוך להיות אבא בפוטנציה – אז טעות או בכוונה? מה היה לו להגיד על ההיריון – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק!

כמעט שבועיים (אבל בנינו, מי סופר?) חלפו מאז שנתנאל רודניצקי ובת זוגו בחמשת החודשים האחרונים, יאנה ארונוב, הפתיעו את כל המדינה בסוד האישי שלהם, אולי הכמוס ביותר, וחשפו כי הם מצפים לתינוק יחד (מזל טוב, כבר אמרנו?). כזכור, ימים ספורים לאחר מכן, השניים לא בזבזו זמן – והספיקו גם להתארס בריש גלי.

ביום שלישי האחרון התקיים אירוע השקה בקניון עזריאלי באיילון, אליו כמובן הגיע האחד והיחיד – נתנאל רודינצקי, ליאורע זה, הגיע נתנאל עם זוגתו יאנה ארונוב באירוע מתוקשר ראשון מאז ההכרזה המשותפת של הזוג על ההיריון והאירוסין, מה באמת קרה שם? אתם בטח מתארים לעצמכם, נתנאל כמו תמיד – דיבר….

בראיון ל-TMI, סיפר נתנאל כך לגבי ההיריון: ""אני קורא לזה טעות מכוונת. לא נזהרנו אבל אמרנו 'מתי שאלוהים יחליט זה יקרה ויבוא' והוא החליט שזה יבוא עכשיו". כמובן שהשאלה המתבקשת הייתה האם דיאן שוורץ התקשרה לברך ולהגיד מזל טוב? כאשר נשאל, השיב: ""כן. "פעמיים. במסנג'ר ובוואטספ".

איך אומרים אצלנו בפורטל? פעמיים כי טוב! מזל טוב לנתנאל ויאנה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן