חוזר למסך? לא תאמינו מה אייל גולן הולך לעשות בערוץ 12 ו-13

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי חברת ״ליאם הפקות״ בבעלות הכוכב אייל גולן נכנסת כאמור גם לעסקי הטלוויזיה בנוסף למוזיקה וייצוג האמנים לאחר שרכשה חלק מאחת מחברות הפקת הטלויזיה הבולטות בישראל – קודה תקשורת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי על פי הדיווחים השונים, הזמר הכוכב אייל גולן, מזמרים המובילים והגדולים בארץ, בדרך לעסק חדש ומסקרן. על פי הדיווח של סויסה הוא רכש חלק ב״קודה תקשורת״ ונכנס לעולם הטלוויזיה. כאן המקום לספר לכם כי החברה ״ליאם הפקות״ בבעלות הזמר נכנסת כאמור גם לעסקי הטלוויזיה מבלבד המוזיקה וייצוג האמנים.

כל זאת לאחר שקנתה חלק מאחת מחברות הפקת הטלויזיה הבולטות בישראל. על פי הדיווח פורסם כי הזמר מצטרף לצידו של רם לנדס, מקים ובעלי החברה, שימשיך להיות מנהל ואחראי התוכן בחברה. מ"ליאם הפקות" נמסר בהקשר העניין כי "חברת מיאל חברת בת של ליאם הפקות וחברת ההפקות "קודה תקשורת" סיכמו על שיתוף פעולה והשקעה משותפת במיזמי תוכן. מיאל, בבעלות איל גולן, שמחזיקה ב"ליאם הפקות"."

עוד נמסר לסיום כי "החברה, פתחה את הקיץ עם שני מופעי ענק, סולד אאוט של שישים אלף צופים, באצטדיון בלומפילד, וצפויה להפיק רצף של 9 הופעות בקיסריה. החברה שמעוניינת להרחיב את תחומי הפעילות שלה ולספק מעטפת תוכן חדשנית למיוצגים שלה בחרה ב"קודה תקשורת", שנחשבת לאחת מחברות התוכן המובילות בישראל, שיצרה עשרות סדרות ובהן את ״מחוברים״ להוט, ״כבודו״ ליס, ״המתמחים״ ו״השוטרים״ לקשת12".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן