״המערכת ואפילו האזרחים לא רגישים ולא מכירים מספיק את פגועי הפוסט טראומה מהאינתיפאדה השנייה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה בחדות עין כי כוכב הסדרה שמים אדומים, מאור שוויצר, הגיע אל תכנית הבוקר "העולם הבוקר" שם חשף אודות המצפה לצופים בהמשך הסדרה, ועל הקשיים בזוגיות עם ניב סולטן: "מוכן לוותר על הקריירה שלי בשבילה". כל הפרטים

כידוע, אמש ה=הושקה הסדרה שמיים אדומים בערוץ רשת 13. כוכב הסדרה, השחקן מאור שוויצר, התייצב הבוקר בתכנית הבוקר של הערוץ לראיון חושפני במיוחד. בראיון חשף את הדברים הבאים "הסדרה הולכת ונהיית טובה יותר בהמשך. אני זוכר את היריות והפיצוצים באוטובוסים בתקופת האינטיפאדה. הסדרה מביאה חלק מהאירועים האמיתיים אשר באמת התרחשו".

עוד הוסיף "אני חושב שבסוף אומנות צריכה לבוא ולחטט בפצעים. כדוגמת הסדרה "שעת נעילה". אני חושב בהאינטיפאדה השנייה זה אירוע מתגלגל אז לא נותנים משקל לפוסט טראומה. וחבל כי צריך לדעתי. מעבר לזה הסדרה מדברת על יחסים, בדיגה, חברות ונאמנות. פאודה זו הצלחה מדהימה, כל מה שמשווים לפאודה זה כבוד גדול".

לסיום, אמר כי "היו איתנו חברה מ 8200, היוצר הוא יוצא אותה היחידה. ניב באתונה מצלמה באתונה את טהרן. צילומים של 7 חודשים. היא לפעמים מגיעה לארץ ואני טס אלייה. יש געגועים רבים. אם הייתי צריך לוותר על קריירת המשחק בשבילה ללא ספק הייתי מוותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן