יש חגיגה, אומרים הוא התחתן: נתנאל רודניצקי מ״האח הגדול״ התארס לבת זוגו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי נתנאל רודנצקי כרע ברך והציע נישואין לבת זוגו ההריונית יאנה ארונוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כזכור השניים, הודיעו כי הם מצפים לילד ראשון לאחר פחות מחצי שנה של זוגיות, נתנאל רודניצקי החליט להפוך את כל העניין לרשמי ורציני ביותר ולהציע נישואים לבת הזוג יאנה ארונוב. גאן המקום לספר לכם כי עד לא מזמן אחז בטייטל "האקס המיתולוגי של דיאן שוורץ" שלא רק שעומד להפוך לאבא בחודשים הקרובים, אלא גם לבעל ואיש משפחה של ממש.

כאן המקום לספר לכם כי רודניצקי שלף אמש טבעת ושאל את יאנה את השאלה החשובה ביותר, כשזו ענתה כמובן בחיוב. עבור רודניצקי זוהי החתונה הראשונה כמו גם ילד ראשון, שלא כמו בת זוגו המנוסה שהספיקה להתחתן, להביא לעולם תאומות מתוקות ואף להתגרש. בחודשים האחרונים מתגוררים השניים יחד עם בנותיה של יאנה ושיחקו ב"משפחה" וכעת הם הופכים את הכל לאמיתי ויהיו משפחה של באמת.

לסיום, נזכיר ונציין לכם כי בחילת החודש רמז נתנאל כי הוא עומד לעשות את הצעד הגדול, כשנשאל באינסטגרם על ידי עוקביו האם הוא חושב שהיחסים בינו לבין יאנה יסתיימו בחתונה. וכך ענה "אני ויאנה כבר חצי שנה יחד. אהבה מטורפת שמעולם לא הרגשתי. היא מכילה אותי, מבינה אותי וכמובן שמקבלת. אישה מדהימה וחזקה ואמא הכי לביאה שאני מכיר. לא היינו ממשיכים להיות יחד אם לא היינו חושבים למסד את מה שקורה ביננו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן