הלם בתעשייה: צדי צרפתי חושף באומץ מדוע לא הביא ילדים אל העולם

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הבמאי המוערך צדי צרפתי, החליט באוצץ רב לחשוף כי מעולם לא חווה אהבה אמיתית. בנוסף, סיפר את הסיבה מדוע לא רצה להביא ילדים אל העולם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שנים שהבמאי והשופט צדי צרפתי אהוב מאוד על ידי כל מי שעבד לצידו לאורך הקריירה. מאידך, הוא מעולם לא ידע אהבה רומנטית אמיתית לטענתו. כאן המקום לספר לכם כי צרפתי העניק לאחרונה ריאיון חושפני במיוחד לעיתונאי רוני קובן, לתכנית המשודרת בתאגיד כאן 11. צרפתי, על סיפר באומץ וגילוי לב על תתחושת הבדידות שחווה לאורך חייו.

המנחה קובן, שאל את צרפתי האם קיבל חיבוק בחייו, וצרפתי השיב "גם לא יד, אף פעם, אני חיבקתי ואני גם נוגע הרבה, זה עושה לי טוב". בעקבות הדברים שאמר הבמאי, קובן הסיק שזו יכולה להיות הסיבה לכך שהוא בחר שלא להביא ילדים לעולם. צרפתי המשיך והסביר "אני לא יודע אם זאת הסיבה, לא רציתי בשום אופן, אתה יודע כל פעם אומרים 'שיהיה לי המשך".

לסיום, הבמאי המוערך צרפתי סיכם ואמר כי "תראה, אני לא רוצה לראות אף אחד שיהיה כמוני אחרי… אחריי, אני לא רוצה להשאיר שום דבר, ממש לא רוצה להשאיר כלום", אמר וכאב נשקף מעיניו. עצם העובדה ששרדתי את הסיפור שלי זה כבר משהו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן