יהודית באומן נמצאת במצב נפשי ואישי קשה בגלל מות ביתה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי חודש וקצת עברו מאז שקארין באומן ז"ל נפטרה לאחר מאבק ארוך במחלת האנורקסיה. מאז הטרגדיה המטלטלת, אמה, יהודית באומן, לא מתאושש. עכשיו, בתה, נטלי, חושפת כי מצבה הרפואי של אמה מחמיר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי משפחת באומן עדיין מנסה לחזור לעצמה לאחר מותה המצטער של קארין ז"ל לפני קצת יותר מחודש. אמה, יהודית באומן, שיתפה זמן קצר אחרי השבעה כי הלב שלה כואב מגעגוע לקארין, אך כעת מתברר שהכאב הוא לא רק נפשי. המשפחה של קארין, שרובה חיה בחו"ל, הגיעה לישראל על מנת לתמוך באמא יהודית.

כאן המקום לספר לכם כי בני המשפה שיתפו לאחרונה מסר מחזק לאימם. אלא שהיום בשיחה עם נטלי, בתה הקטנה של יהודית, היא מספרת לנו כי מצבה הבריאותי של יהודית הולך ונהיה רע יותר ויותר. "אנחנו מנסות לחזק אותה. זו אי ספיקת לב קשה מאוד, בצקות סביב הלב והריאות", סיפרה נטלי. "היא לא טופלה שנים רבות לכן כרגע היא חייבת מנוחה כדי שתוכל להתחזק. אנחנו כולנו פה דואגים. היא מתגעגעת לקארין ז"ל מאוד מאוד".

לסיום אמרה כי "חצי מהמדינה רוצה לבקר, אבל זה בלתי אפשרי. אני מבקשת מכל מי שמבקש לשמוע ולחבק את אמא שלי – שימתין שהיא תתחזק ואז יהיה אפשר לבקר בשמחה תחת ביקורת שלנו. אני (נטלי) הצעירה ביותר אחרי קארין ז"ל, יש לי 4 ילדים שמטורפים על סבתוש ורוצים אותה בריאה" אמרה וביקשה נטלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן