לא תאמינו איך היא הייתה! סתיו קצין מהאח הגדול בתמונה בגיל 6 ביסודי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר שחשפנו לכם את תמונת ספר המחזור של הברבי מ"האח הגדול" סתיו קצין. כעת, הגיע הזמן לחשוף לכם בבלעדיות את תמונת סיום הלימודים של היסודי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי רק הבוקר סיפרנו לכם על כך שמהרגע שנכנסה לבית "האח הגדול' היה ברור כי סתיו קצין תזכה לדקות ארוכות של זמן מסך, ולא רק בגלל הזמן שלוקח למצלמה להכניס את כל השיער שלה לפריים. כאן המקום להזכיר לכם כי לאחרונה, קצין הגיעה להישג מטורף כאשר היא נמצאת בתכנית "האח הגדול" מספר העוקבים הולך וגדל.

כאמור, מוקדם יותר היום, חשפנו לכם את תמונת ספר המחזור של קצין. לצד תמונתה, נכתב עלייה כי "בשיעור כל הזמן מתאפרת וגם את גבותיה מורטת צובעעת את השיער עוד ועד ועוד וכרגע היא שחורדינית שחולה על צבי ורוד" "אלתרמן" המשיך עוד וכתב כי "דוגמנית חולמת היא להיות ואולי בעתיד נשמע עלייה במדור רכילויות סתיו היא "ברבי" על זה אין להתווכח וכל מה שחסר לה בשיעור זה להתקלח".

כעת, בבלעדיות למערכת הפורטל אנו מפרסמים לכם את תמונת סיום בית הספר היסודי של סתיו קצין. מצליחים לזהות? המערכת מאחלת לקצין בהצלחה בהמשך העונה של "האח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן