״האקסטות של יעל שלביה״ – מי מפיץ סמים בשמה של הכוכבת??

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כשבועיים חלפו מאז נעשה שימוש בשמו של הכוכב עומר אדם למכירת סמים בטלגרם, עכשיו, מגיע תורה של בת זוגו, יעל שלביה, כאשר במודעה למכירת הסמים, נעשה שימוש בשמה ותמונתה, נכתב: "פס אחד ואתה מסודר, יעל שלביה תדאג לכם". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה בחדות עין לעובדה כי שבועיים לאחר שנעשה שימוש בשמו של הזמר הכוכב עומר אדם שביל מכירה של סמים באפליקציית טלגרם, עכשיו, מסתמן כי הגיע תורה של בת זוגו של הזמר המפורסם, יעל שלביה. כאן המקום לספר לכם כי במודעה ישנו לינק לעמוד הטלגרם המדובר אשר בו נמכרים סמים תוך שימוש בשם יעל שלביה.

נציין כי במודעה כתוב כי "יעל שלביה יודעת לפנק. פס אחד ואתה מסודר. שלחו הודעה, יעל שלביה תדאג לכם. קוקאין, דוסה ואקסטות". כח העניין הנ"ל מתרחש כשבועיים בלבד לאחר שעמוד בשם TRANS-X שמשווק שקיות של גראס, רפואי לכאורה, השתמש בתדמיתו של עומר אדם, מהזמרים הכי בולטים ואהובים בארץ זאת כאמור, על מנת להגדיל את המכירות של הסמים.

לסיום, בהודעה הם כותבים לצד התמונה של הזמר "הזמינו עכשיו שקיות רפואי. הכנסו דרך הקישור". כאשר הסמים ממוקמים במודעה לצד אדם שעל ראשו הושתל כובע עם סמל של גראס. "שקיות רפואי, כבר לא צריך במרשם, במחירים הזולים במדינה", עוד הובטח: "50 שקל הנחה למציגי מודעה זו". למען הסר ספק, מיותר לציין כי כל ההודעות הללו הן מעשה תרמית וכי הכוכבים כלל לא קשורים לזה. ללא קשר, מערכת הפורטל נגד שימוש בסמים מכל סוג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן