העבר הקשה של בן נחשף: ״בגיל 14, עם אזיקים בידיים וברגליים״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שנייה לפני שהפך לדייר מן המניין בתכנית הראליטי "האח הגדול", בן ויארניק הגיע ל"חושפים את הכל" ושיתף בתקופת התבגרות לא פשוטה שכללה סמים, אלימות ומעצרים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי דייר "האח הגדול" בן ויארניק התייצב אל מול מצלמת "חושפים את כל" וסיפר באומץ וגילוי לב על תקופת צעירותו בה כאמור נחשב לבעייתי. בן אמר בין היתר כי "מתחיל לעשן סיגריות וסמים. לא מגיע לבית ספר. מתעסק והולך עם אנשים "טובים" רב מכות עם שוטרים, עושה נזק בזדון. לא עשיתי לאמא שלי דקה של שקט. בגיל 14 היא כבר ראתה אותי באזיקים רגליים ידיים".

כאן המקום לזכיר לכם כי בתחילת החודש באחת מן פעילויות הבית חשף בן את סיפורו לדיירי הבית וסיפר להם דאז כי "כשהייתי בן שנה וחצי אימא שלי הייתה בעייתית. היא הייתה משאירה אותי אצל סבתא שלי ויוצאת למסיבות וחוזרת אחרי כמה ימים. ואחרי אחת הפעמים שהיא נעלמה לתקופה, שלפי דעתי בערך חודש".

לסיום, אמר להם וחשף עוד כי "היא באה הביתה ואמרה לסבתא שלי: 'אני רוצה לקחת את הילד'. סבתא שלי אמרה לה: 'את לא לוקחת אותו לשום מקום'. היא השאירה אותי אצל סבתא שלי, והלכה, וזהו. ולא שבה יותר לעולם". באשר לאביו, אמר בן כי "אבא שלי לא בסיפור, אף אחד לא יודע מי הוא בכלל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן