שרין מ״האח הגדול״ – ״לא מאמינה לגברים של היום כולם זבל״

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי דיירת האח הגדול בדימוס, שרין אברהם העניקה ראיון בהקשר חייה הזוגיים וחשפה שם בין היתר את הדברים החושפניים הבאים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי דיירת "האח הגדול" לשעבר, שרין אברהם סיפרה בראיון על משולש האהבה אליו נכנסה בבית "האח". שרין חשפה כי "נכנסתי ל'אח' כדי לזכות במיליון ולא כדי למצוא אהבה, אבל ידעתי שזה בהחלט יכול לעזור לי בתהליך הזה. המשולש הרומנטי שקרה בבית לא צילק אותי אלא גרם לי להבין וללמוד מי פה בגלל שרין באמת, ומי פה כדי לתפוס כותרות".

עוד חושפת ומציינת שרין כי הפרסום והחשיפה שקיבלה לא עזרו לה במציאת זוגיות, להפך. "היו המון פניות אחרי התוכנית, אבל זה התחלק לשניים – לכאלו שרדפו אחרי הפרסום, ולאלו שלא יכלו להתמודד איתו. למשל, התפרסמה תמונה שלי עם בחור והפרסום הזה ממש גרם לו לקחת כמה צעדים אחורה, למרות שהיה פה פוטנציאל אדיר".

עוד חשפה שרין כי "אני הרבה יותר סקפטית לגבי גברים עכשיו, או חוששת שתתפרסם ידיעה על זוגיות בשלב מוקדם מדי, שתרתיע את מי שאני איתו. במשך שנים נתתי את הלב לגברים שלא החזירו לי אהבה. עברתי ממש תהליך של טיפול עצמי. התאהבתי בשחף ועברתי שברון לב, אבל אני שמחה שעברתי אותו כי זה קלאסי, זה תסמין 'המיטה החולה' שהייתי נוהגת להכניס את עצמי אליה פעם אחר פעם. אלו דפוסי התנהגות שהסתובבתי איתם שנים".

לסיום, אמרה כי "הפעם זכיתי לצפות בעצמי על המסך וזה פתח לי את העיניים. הבנתי שזה אזור שאליו אני לא נכנסת יותר וזה השיעור הכי גדול שלקחתי משם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן