נחשף: זיוף הצבעות בכוכב נולד 9 עבור תמר יהלומי

העונה התשיעית של כוכב נולד אומנם לא מעניינת כמעט אף אחד אבל דרמה לא קטנה נחשפת הערב . הפקת "כוכב נולד" מדווחת כי חל ניסיון השפעה על תוצאות התכנית האחרונה. הצבעות ה-SMS שנשלחו עבור המתמודדת תמר יהלומי זיפו. בעקבות חשיפת התרמית הוחלט בהפקת כוכב נולד לקיים ביום רביעי הקרוב תכנית מיוחדת בה יוכל הקהל לבחור ולהחזיר את המשתתפים שהושפעו מהטיית תוצאות ההצבעה. המתמודדים בתכנית ההחזרה הם: אורטל אדרי, לירון רמתי, נדב ואסף ותמר יהלומי. מי מבינהם שיבחר, יעבור ישירות לחצי גמר התכנית.

>> בלי רחמים: בכוכב נולד בחרו לחשוף את זיופי ההצבעות באמצע יום ההולדת של תמר

>> דרמה נוספת- האם הפקת כוכב נולד נחשפה ברמאות נוספת? כל הפרטים כאן!

מבירור שנעשה עלה כי התוצאות זויפו ב-2 תוכניות של כוכב נולד – ב-6 ביולי וב-2 ליולי. דפוס ההצבעה הפסול אובחן באמצעות ניתוח סטטיסטי שחשף כי ההצבעות נעשו למתמודדת אחת בלבד באופן בלעדי וחוזר ממספרים סלולאריים מאותן קבוצות מספרים. עוד העלתה הבדיקה כי אותם ההסמסים נשלחו מקבוצות הכוללות מאות מספרים מאותן סדרות.

רן תלם סמנכ"ל תכניות קשת מסר: "'כוכב נולד' הינה תחרות כישרונות שבה רק לכשרון, איכות השירה ולאהדה לה זוכה מתמודד כזה או אחר – צריכה להיות השפעה על התוצאות. לא נאפשר לאף גורם להטות באופן מניפולטיבי את תוצאות התחרות. לכן בדיוק כפי שפעלנו בעבר, נמשיך להפעיל את כל מערכות הבקרה ולא נחסוך שום מאמץ והשקעה בכדי לשמור על הוגנות מלאה ללא כל פשרות בהצבעה לכוכב נולד".

מטדי הפקות נמסר: "זהו רגע לא קל לכולנו, אך מהלך זה מתחייב למען ההגינות העומדת בבסיס 'כוכב נולד' מזה עשור של פעילות. אנו מאמינים כי לתמר ולמתמודדים לא היה כל קשר לעניין ומבקשים מהקהל לשפוט אותם בתוכנית הקרובה, על פי שירתם בלבד, ומאחלים להם הצלחה מקרב לב".

>> עידכונים נוספים על הפרשה עכשיו בפייסבוק שלנו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן