הלם בתעשייה: כוכב סדרת השוטרים חושף "הייתי משתמש בסמים על סטים מול במאים ומפיקים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה בחדות עין כי השחקן המוכשר והמוערך מאור שוויצר התראיין באומץ רב וגילוי על התקופה בה היה מכור לסמים, על התקופה בה סבל ממשקל עודף ועל ניב סולטן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השחקן מאור שוויצר פרץ לחיינו לראשונה בשנת 2011 כאשר כיכב בסדרה "2.3 בשבוע". לאחר מכן הספיק לככב ולקחת חלק בסדרות חצויה, אופוריה, שטייסל ועוד. כעת, שוויצר מככב בעונתה השנייה של סדרת הדרמה המצליחה "השוטרים2" המגוללת את סיפורו של העבריין מיכאל מור ומציגה את הסיפור של "השוטרים הנוקמים". עכשיו, שוויצר התישב מול העיתונאי רן בוקר מווינט לראיון חושפני במיוחד. ואלו התשובות אשר ליקטנו עבורכם.

שוויצר חשף כי בצעירותו סבל בבית הספר ואמר על כך כי "לא למדתי בבית הספר, לא הייתי ילד שהמסגרת הזאת התאימה לו והיה לי מאוד קשה, התמודדתי עם קשיי קשב וריכוז. היה לי קשה ללמוד קרוא וכתוב עד גיל מאוחר. עברתי ילדות לא פשוטה אל מול עצמי". עוד הוסיף בהקשר זה כי "הקשיים בבית הספר. אין לי כישרון לשפות, אני לא הכי טוב בספורט, מתמטיקה ואנגלית היה לי קשה, ואז כשהצבא שחרר אותי בגלל הבעיות הרפואיות שלי (עיוור בעין שמאל ובעיות ברגליים, ר.ב) והרגשתי – מה אני עומד לעשות בחיים ובאתי לאמא שלי ואמרתי שאני פשוט מרגיש שאני גרוע בהכול.

השחקן, מספר כי עד גיל 18 וחצי הוא שקל 107 קילוגרם "אני יכול להגיד שזה אף פעם לא הפריע לי. היה לי המון ביטחון ואני יכול להגיד שהתחלתי לרזות רק כשזה התחיל להפריע. בבית הספר למשחק הבנתי שאני לא רוצה לקבל את התפקידים של 'השמן', לא שיש לי בעיה עם זה, אבל רציתי טייפקאסט יותר רחב. עוד חשף כי "היה לי מלא ביטחון, זה לא היה אישיו כי לא נתתי לזה להיות אישיו. היו לי את החברות הכי יפות בירושלים כשהייתי שמן. נכון אז היו צוחקים בחבר'ה 'מאור השמן', סבבה. אתה יודע כל אחד והקטע שלו. סבבה אני שמן. לא השפיע עליי שהייתי ילד שמן".

השחקן, מתוודה וחושף כי היה מכור לסמים על כך מספר כי "המקום הזה שהרגשתי שאני לא מוצלח ולא טוב בהמון דברים. גם יש לי אופי התמכרותי. ניסיתי וזה שאב אותי ממש. בזמנו הרגשתי שאני הגרסה הטובה יותר של עצמי ובדיעבד זה התברר כהרס עצמי ברמה הכי גבוהה. הייתי משתמש בסמים על סטים מול במאים ומפיקים. הייתי משתמש בסמים בבית של סבא וסבתא שלי מול ההורים. אני נקי כבר שש שנים אין לי את החשש לחזור, זו שאלה שבני נוער שואלים אותי בהרצאות. אני עשיתי גמילה כי איבדתי שפיות הדבר האחרון שאתה מוכן זה לתת לזה לקרות שוב, המתנה הכי גדולה בחיים לשי שאני רגיל. אני עם הסמים גמרתי".

כידוע, שוויצר נשוי לשחקנית המצליחה ניב סולטן. על הריחוק מאישתו בזמן צילומי הסדרה ועל תדירות הפגישות שלהם אמר כי "מאוד נמוכה לצערי ולשמחתי, כי היא מגשימה את החלום שלה ביג טיים. בשלוש השנים האחרונות אנחנו לא מתראים שבעה חודשים בשנה. יש בזה דברים מקסימים". על שאלת הילדים העתידיים בחר לענות "הגעגוע שומר את הזוגיות והאהבה תמיד על אש מאוד גבוהה ואת הרצון לחוות דברים ביחד. הרבה פעמים שואלים אותנו על ילדים. אנחנו עוד ממש לא בכיוון, לא כי אנחנו לא רוצים, אלא מתוך הדבר הזה שאנחנו לא מתראים יותר מדי ואנחנו מאוד רוצים לחוות אחד את השנייה בעצמנו בלי שיש איזה זאטוט או זאטוטה שלוקחים מאיתנו את הזמן".

האם שוויצר מוכן לוותר על הקריירה שלו לטובת הקריירה של אישתו? על כך ענה "כן. לחלוטין בלי ספק. אני באופן אישי אוהב לעשות המון דברים, יש לי המון אפיקים שאני מתעסק בהם והמשחק הוא לא התשוקה הכי גדולה שלי בחיים, הוא תחביב, וזה תמיד היה ככה דרך אגב. אף פעם לא היה לי חלום להיות שחקן, הגעתי לזה מהדלת האחורית. אני מוכן לוותר על זה בשביל הקריירה שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן