אבל בתעשייה: המגיש והעורך המוזיקלי המפורסם יוסי כסיף הלך לעולמו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המגיש והעורך המוזיקלי הידוע יוסי כסיף, הלך הבוקר לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. הלוויתו תיערך היום בבית העלמין הישן ברעננה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי יוסי כסיף, מבכירי עורכי המוסיקה ברדיו הישראלי, הלך הבוקר לעולמו בגיל 68 זאת, לאחר מאבק במחלה קשה. כאן המקום לספר לכם כי כסיף החל את עבודתו בתקליטיית רשות השידור, בראשית שנות ה-70 והיה מראשוני העורכים שהציגו למאזינים את מוזיקת האלטרנטיב והרוק הישראלי.

עוד נציין לכם כי לאורך השנים ערך תוכניות רדיו מיתולוגיות כמו "קצת אחרת" ו"רוק בישראל". עם הקמת תאגיד השידור הישראלי עבר כסיף להיות עורך בכאן גימל וכאן 88 והיה שותף להפקת ועריכת עשרות תוכניות ובהן "העשייריה". סמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי 'כאן', לי אור אברבך ספד לכסיף ואמר כי "בצער ובכאב אנחנו נפרדים מעורך אדיר ובעיקר מחבר יקר. יוסי כסיף היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה".

עוד הוסיף אברבך כי "בשבוע האחרון עם ההידרדרות במצבו הרפואי בכירי האומנים בישראל הגיעו לביתו ושרו לו שיריים, שהפכו לשירי פרידה. חטיבת הרדיו תנציח את עשיתו העשירה בדרך מוזיקלית. יהיה זכרו של יוסי ברוך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן