הבת של דיירת האח הגדול גל קספרס סופגת אש "אני ואחיי הקטנים סופגים קללות והשפלות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי עמית, בתה בת ה-18 של מתמודדת האח הגדול, העלתה פוסט חשוף וסיפרה על הבריונות שבני המשפחה חווים מצופים אשר לא מתחברים לגל קספרס. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מתמודדי תוכניות הריאליטי מקבלים המון תמיכה, מאידך, נמצאת שנאה ברבדים עמוקים אחרים, מצד אנשים זרים, שפורקים את זעמם ברשתות החברתיות. במקרה של דיירי האח הגדול, הם עצמם לא נחשפים לזה בבית המתועד ובני המשפחה שנשארים בחוץ הם אלה שצריכים לספוג את הקללות והשנאה.

כאן המקום לספר לכם כי היום חשפה עמית, בתה של גל קספרס, את מה שעובר עליה ועל משפחתה בימים האחרונים וכך היא כותבת "אימא שלי בהחלט אמיצה בחרה להכנס לאח הגדול. "בשבועיים האחרונים אני ואחיי הקטנים סופגים קללות, השפלות ואיומים ברשתות החברתיות הצורה יומיומית. כשאתם מקללים אותה היא לא רואה את זה, רק אנחנו ואם להיום כנה לנו זה באמת מכאיב וקורע את הלב".

לסיום, מערכת הפורטל הבחינה כי אודליה סויסה החליטה להגיב על דבריה וכתבה "לא פשוט להיות במקום הזה בכלל עמית היקרה. לא מגיע לכם ואני בטוחה שמאוד קשה לכם לראות את אימא מתנהגת ומדברת לסתיו בצורה משפילה. זה חלק מהמחיר של כניסה לריאליטי כזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן