לא נתפס: רוי רייניש תועד יושב עם הכוכבת הבאה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פליט "האח הגדול" רוי רייניש נצפה בפגישה מעניינת עם נויה אריאלי, בת זוגו של דור טאוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי פליט תוכנית הריאליטי של ערוץ "רשת13" רוי רייניש, נצפה יושב בפגישה עם נויה אריאלי משתתפת תוכנית השידוכים אהבה ראשונה. כאן המקום להזכיר כי אריאלי היא בת זוגתו של דור טאווב. על מה השניים שוחחו ומה סיבת המפגש אתם שואלים? האמת, גם אנחנו. אז יודעי דבר סיפרו למערכת הפורטל כי מדובר בסך הכל בפגישה ידידותית.

עוד נמסר כי השניים מיוצגים באותה הסוכנות. מה יש לומר, "גדולי האמנים" בתעשיית הבידור. כאן המקום להזכיר לכם כי רייניש הינו המודח הראשון העונה מבית "האח הגדול", רק לפני שבוע ימים "נתפס" פעמיים בעדשת המצלמה מבלה עם המודחת השנייה מבית "האח" מאיה גרוסמן. בפעם הראשונה, היה זה בבית קפה שם תועד ע"י צלם יחסי הציבור המוכר ניר פקין. במפגש זה רייניש גם נשמע מזלזל בפקין ועונה לשאלתו על מה הוא עושה רוצה לעשות בחייו "לצלם אנשים ברחוב כמוך".

הפעם השנייה בא תועד לצד גרוסמן היה במועדון. לסיום, מערכת הפורטל מזכירה כי שעון החול הולך ואוזל כך שלפי החישובים נותרו עוד כ-6 ד' תהילה בסך הכל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן