הלם הלם הלם: כך הקפיצה עדן בן זקן 12 אלף איש

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי עדן בן זקן חגגה אתמול עשר שנות עשייה מוזיקלית. החגיגה כללה מופע מלא בקסם ויופי, בדיוק כמו הבחורה הזאת שיש בה הכל מהכל. וגם, אייל גולן הצטרף לחגיגה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אמש, היכל מנורה מבטחים בער, במובן הטוב של המילה. זאת מכיוון שהזמרת הכוכבת עדן בן זקן חגגה עשור לפעילותה המוזיקלית. הזמרת שהגיע אל תעשיית הבידור והמוזיקה עם אוברול מנומר, עם קאבר לכריסטינה אגילרה ושתי מילים שלא נשכח לעולם, "שלושים שקל!", עלתה אמש לבמה אל מול קהל של 12,000 איש כשלאורך הערב היא ביצעה את כל להיטי הענק שלה לאורך הקריירה שלה.

כאן המקום לספר לכם כי את המופע היא פתחה עם השיר המרגש "HURT" של כריסטינה אגלירה וחזרה לאודישן האייקוני באקס פקטור. מרגש איזו כבר דרך עברה הבחורה המתוקה הזאת, שכל כולה קסם מתפרץ. עוד נוסיף כי בן זקן, שרה מעל 20 משיריה האהובים לאורך השנים, כשהיא לא עוצרת לדקה, לא נחה ומחזיקה את הקהל בצורה מעוררת השראה.

לסיום, במהלך הערב היא אירחה על הבמה ארבעה זמרים מדהימים ומצליחים מאוד. הראשון שעלה הוא עדן חסון, אחריו הגיע "סטטיק", נתן גושן ולסיומת הכי מפוצצת שיכולה להיות, הזמר הענקי והאהוב אייל גולן. בקיצור, ערב מוזיקלי יוצא מן הכלל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן