טהוניה רובל עולה להתקפה: ״גל מהאח הגדול גזענית כלפי אברהם וההפקה לא עושה כלום אצלנו הדיחו על דברים כאלה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי טהוניה רובל, זוכת העונה החמישית של “האח הגדול”, בצעד דרמטי שוברת שתיקה ויוצאת בסדרת סטוריז עצבנית במיוחד נוכח המתרחש בעונת "האח". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי ללא עוררין שעונת “האח הגדול” הפעם מצליחה לעורר לא מעט רגשות, וחלקן מעורבות בקרב הצופים, העניין הבלתי פתור סביב המזון, החבאתו והקרבות על כל חתיכת אוכל. בנוסף, נושא ה”חרם” שעלה לא פעם. אך נראה שישנו נושא מרעיד נוסף שהצליח לגרור תגובה חריפה של זוכת העבר, הדוגמנית טהוניה רובל.

כאן המקום לספר לכם כי רובל, החליטה לצאת בביקורת קשה ומטלטלת במיוחד כלפי התוכנית, מצד אחת פתחה ב”האח הגדול זה חרא”, מנגד טענה שתעקוב אחרי העונה הנוכחית. ונראה שלא מעט מהסקרנות שלה טמונה בדייר אברהם אקלום שלטענתה ספג מילים גזעניות מהדיירת גל קספרס. במידה ולא צפיתם בפרק המשימה ששודר במוצ”ש כשאברהם החליט להעמיד להדחה את גל, אז כאן המקום להזכיר לכם.

נציין כי גל זרקה לעברו:“אם באת לפה לעשות כבוד לעדה שלך אז אתה ממש מכפיש את שמם ואת ההתנהגות. כפרה אברהם, תעשי לי טוב, לך תשמור במפעל ותפסיק לבלבל את המח יאללה!”. ונראה שטהוניה החליטה לפתוח את דעתה בנושא. רובל אמרה כי “ישבתי וצפיתי בחרא הזה שנקרא ‘האח הגדול’. כן בדיוק כמו שזה חרא, גם אני הייתי בחרא הזה ואני יושבת וצופה בחרא הזה, וזה קצת מחזיר אותי אחורה בזמן. ואני שומעת את גל מתבטאת, אני לא בעד אף אחד.”

לסיום אמרה כי “אברהם הוא בפני עצמו והוא מייצג את עצמו והוא לא מייצג אף עדה ושום דבר אז ככה שאני לא מתייחסת אליו בתור אתיופי כמו שאתם מתייחסים אליו אוקיי? אני גם לא מתחברת להתנהלות שלו ולדיבור שלו בתוך הבית. אבל שימו את זה רגע בצד, בואו נדבר על גל והמקסימה… איזה מתוקה את שאת מה ואומרת משפטים כל כך גזענים ומכוערים? שאני רק רוצה להזכיר לך שלפני שאנחנו הגענו לארץ וקראת לנו בשמות כמו שקראת לנו כאן. אתם המזרחים הייתם בדיוק במקום הזה.”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן