הלם: הכל על הצעד הנואש של דייר "האח" לשמר ולמקסם את דקות התהילה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בצעד נואש, מנסה רוי רייניש למקסם את דקות התהילה הבודדות אשר מגיעות לו בספק רב. כעת, הוא והמודחת מאיה "נתפסו" שוב בעדשת המצלמה והפעם במקום הבא. הכל, בסימן לכאורה כמובן. כל הפרטים

מערכת הפורטל דיווחה לכם כזכור בתחילת השבוע כי המודחת הראשונה מבית "האח הגדול" מאיה גרוסמן, והמודח השני הדוגמן, רוי רייניש נפגשו בבית קפה בעיר ללא הפסקה, תל אביב. לטענתם על מנת "להשלים פערים". השניים תועדו ע"י אחד מן צלמי יחסי הציבור כאשר זה הפנה שאלה לרייניש מה הוא עתיד לעשות בהמשך חייו ומה סיבת המפגש עם מאיה.

כעת, מצילום אשר מתפרסם בכלי התקשורת, השניים נצפו שוב ביחד. הפעם, במסיבה משותפת. כאן המקום להזכיר לכם כי מאירועי הפגישה הקודמת. אמר רייניש לצלם יחסי הציבור אשר תיעד את השניים כי "עושים השלמת פערים. אין לי רגשות כעס או משהו. אני רוצה להמשיך לעבוד בטלוויזיה וגם להמשיך לדגמן ואני אוהב לעבוד" בנוסף, נראה הי כי רייניש "יורד" מעט על עבודתו של הצלם כאשר אמר לו את המשפט הבא "אני רוצה לשאול שאלות אנשים ברחוב, כמוך".

לסיום, מערכת הפורטל הבחינה כבר בידיעה הקודמת, כי רייניש ומאיה, מנסים ליחצן עצמם ולנסות ולהעצים את מס' ד' "התהילה" שלהם כמעט בכל אמצי, זאת כמובן, לכאורה בעזרת ערוץ "רשת13" לכאורה. פתאטי או לא, מה דעתכם, שתפו אותנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן