הלם בתעשייה: נרקיס חושפת הכל אודות "רוקדים עם כוכבים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר הדחתה מ"רוקדים עם כוכבים" הזמרת המוכשרת נרקיס העלתה פוסט מרגש ומעצים על החוויה שלה בתכנית ועל עולם הריקוד באופן כללי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לאחר ספיישל ריקודים מהעולם נרקיס ומישל הודחו. העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים הצליחה לטלטל ולרגש רבים ולגלות מספר כוכבים עם כשרון לא רע בכלל בתחום הריקוד. אחת מאותם כוכבים היא הזמרת המוכשרת נרקיס. כאן המקום להזכיר לכם כי נרקיס בחרה לרקוד עם אישה מטעמי דת קיבלה כבת זוגה לתוכנית את הרקדנית והשחקנית מישל ריאבוי.

נרקיס, בחרה להשתתף בתחרות על אף המורכבות של העניין. נרקיס פרסמה פוסט מרגש באינסטגרם וכתבה כי "רוקדים עם כוכבים הייתה החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי,אמרתי לרעיון המטורף הזה כן מבלי להכיר או לצפות בפרק אחד, ככה שקפצתי על זה חסרת ידע שלא לומר מבלי טיפת ניסיון בתחום הריקוד .שלושה חודשים של אימונים כדי להכין אותי ,חזרות מפרכות בהם אני ומישל בכינו ,צחקנו ובעיקר פרגנו לעצמנו עם שווארמות כי באמת היה מגיע לנו" .

לסיום כתבה כי "אני יודעת שזה מבאס להיות מודח ולדעת לקבל ציונים זה לא משהו באהלן אהלן -אבל האמת העמוקה שאם היתי מסרבת להצעה להשתתף בתוכנית מתוך הפחד או חוסר הניסיון שלי, היתי מתבאסת אפילו יותר .אז לכל הילדות הנשים (גם לבנים בטח) שאף פעם לא היו בחוג ריקוד -זה בשבילכם: תרקדו גם אם זה לא יוצא לכם מקצועי, שייצא שזה יהיה אתם וזה הכי טוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן