צפו: שניר ושי מהאח הגדול קרובים מתמיד: ״אני נמשך אליי מאוד״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הקשר בין שניר בורגיל ושי עופרי בבית המצולם במדינה החל להתלהט ומקבל פן רומנטי לאחר שחשף כי נמשך אליה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הטלטלה הענקית שחווה שניר בורגיל בבית "האח" עם כניסת אחותו ספיר לבית הסגור בהפתעה, לאחר שבעה חודשים של נתק ממנה, הסתיימה בהתפייסות קורעת לב של השניים. כעת הוא מתפנה רגשית לפתח רגשות למי שהייתה בקרבתו מימיו הראשונים בבית, שי עופרי.

כאן המקום לספר לכם כי אחרי שנצפו שוכבים יחד במיטה כשהם צמודים במיוחד, השניים שוחחו על הקשר אשר הולך ומתעצם בפן הרומנטי. "למה לא אמרת לי את זה בפעם הראשונה?", שאלה שי את שניר. "כי לוקח לי זמן להתאהב… לפתח רגשות", ענה לה שניר. "דיברת על זה עם 'האח'? מה אמרת לו?", שאלה שי. "אסור לי לדבר על מה שקורה בבית 'האח'", התחמק ממנה שניר.

"נו שניר, אתה אומר לי מה שאתה מרגיש", ענתה לו שי. "שאני נמשך אלייך מאוד", ענה לה שניר. "אוקיי. אבל אני חייבת להבין רגע משהו, אתה התנהגת לכל בחורה פה אותו דבר. אתה יודע שאם היית פה בזוגיות… את מי תעיר בנשיקות חוץ מאת לרה?", צחקה שי. מה דעתכם? מתבשל כאן הזוג החדש של העונה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן