הלם: אתם לא תאמינו איזה עסק מטורף פתחו עדן בן זקן ובעלה שוקי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר לידת בתם, שוקי, בעלה של הזמרת המוכשרת עדן בן זקן, צפוי לפתוח פיצרייה שכונתית בראשון לציון שתיקרא, שוקיל'ה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לא עבר הרבה זמן מאז לידת בתם התינוקת עמנואל. כעת, שוקי ביטון, בעלה של הזמרת המפורסמת עדן בן זקן, כאן המקום להזכיר ולציין כי חגגה אמש את יום הולדתה ה- 29, צפוי להשיק פיצרייה שכונתית בעיר ראשון לציון שתיקרא, שוקיל'ה". כאן המקום להוסיף ולציין כי לא מזמן פרסמנו וחשפנו לכם כי הזמרת, קנתה בית בדובאי בסכום הנעמד ב-4 מיליון שקלים.

בן זקן עומדת ליהנות מנכס שנראה כמו ריזורט יווני וצופה על נוף פסטורלי שניבט מהחלון, רק שהוא נמצא בדובאי. הפרויקט בו רכשה את הנכס קיבל את השם המחייב מיקונוס, כמו האי היווני. אז בן זקן רכשה בית בפרויקט בבנייה עצמית שנמצא בפרברי דובאי, באזור יוקרתי במיוחד שיכול גם להביא אליו לא מעט שמות נוצצים שעשויים להשקיע גם בבית חדש.

לסיום, נזכיר לכם ונציין עוד כי בחודש שעבר התייחסה בן זקן להשקעות הנדל"ן שלה ואמרה כי רכשה שני פנטהאוזים בתל־אביב וראשון לציון. ומה עוד? "עכשיו אני נכנסת כפרזנטורית ושותפה לקמפיין תכשיטים של חברה בשם אקו דיימונדס. גם אעצב קולקציה משלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן