״אנס לי את הגוף והנפש, שיקבל את אל המחלות בעולם״ אורלי מבית הנשיא מתפוצצת!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כפי ששמתם לב, לאחרונה עלתה לשידור הסדרה "אלף" ביס. הסדרה מגוללת את הסיפור מאחורי נשיא מדינת ישראל לשעבר אשר הורשע באונס. לאחרונה, אורלי רביבו, (העובדת "א" בבית הנשיא) התראיינה לדנה ויס וסיפרה כי היא שונאת את קצב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אורלי רביבו (א – מבית הנשיא, שעלייה מתבססת עיקר הסדרה והמקרה האמיתי בפרט). במוצ"ש, לרגל הסדרה “אלף", סיפרה רביבו לדנה ויס, עד כמה היא שונאת את משה קצב וכך גם את חברו הטוב, המוציא והמביא ששירת אותו לטענתה, אורי יואלי. עד כדי כך את מתעבת אותו? “כן, ממש. הוא האיש שבגללו הכל התחיל, במובן של לפנות אליי בצורה בוטה וישירה ולהציע לי הצעה מגונה וסוטה. אם יש לו נכדות או בנות, אני לא מאחלת להן להיפגש עם אדם כמוהו". אמרה רביבו.

עוד הוסיפה כי "אני בהחלט מאחלת לו שלא תישאר מחלה בעולם שלא תיפול עליו. כך גם לכל אלו שייצגו אותו בבית המשפט ובתקשורת. אנשים שהחברה צריכה לשים על המצח שלהם אות קין. גם עורכי הדין, יועצי התקשורת הדורסניים, שצריך להוקיע מכל מסך ושידור בטלוויזיה ומהחברה בכלל. לא לתת להם פרנסה ולא לתת להם במה. אנשים שבכלל לא הכירו אותי, אבל השתלחו בי בכל פלטפורמה אפשרית והעלילו עליי עלילות מזעזעות. אחד־אחד הם יקבלו את עונשם מהקדוש ברוך הוא".

לא תסלחי על המקרה הנ"ל? “שימי לב שכולם גברים. מה זה אומר על החברה שלנו? זו תפיסה מעוותת, פרימיטיבית ושוביניסטית. זה אומר שהחינוך כאן לקוי ברמות קשות". לדעתך, אודילה כרמון קיבלה תגובות זועמות כולשהן מאורי יואלי? “מעולם לא פגשתי את אורי יואלי, איני יודעת כלל במי מדובר. הדמות של אבינועם בסדרה פיקטיבית. היא סך היועצים הפוליטיים שעבדתי איתם, כל הנבלות. מאז יצאה הסדרה קיבלתי עשרות טלפונים שנקבו בשלל שמות שזיהו אנשים בדמותו של אבינועם. זה רק מעיד עד כמה לצערנו הוא דמות מצויה בפוליטיקה הישראלית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן