רק בת 29: שוקי ביטון חוגג לאישתו הזמרת עדן בן זקן יום הולדת בצורה מטורפת

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה בחדות עין כי בעלה של עדן בן זקן, שוקי ביטון כתב והקדיש לה את המילים הבאות. כל זאת לכבוד יום הולדתה. כל הפרטים.

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה בחדות עין לדברים הבאים אשר כתב שוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן, לזמרת עצמה, לכבוד יום הולדתה ה 29. ביטון, כתה ופתח בדברים הבאים "בולי שלי, אשתי היקרה לי מכל אם הייתי יכול לכתוב במילים כמה עברנו ביחד בעשור שלנו ביחד, הייתי צריך לכתוב ספר שלם עם חוויות בלתי נשכחות, הנאות אין סופיות וריגושים שלא נגמרים. הדבר שאני הכי אוהב באהבה שלנו זה שלא משנה כמה זמן אנחנו ביחד… זה תמיד מרגיש לי כאילו אתמול הכרנו".

עוד הוסיף כי "את מצחיקה אותי כמו בפעם הראשונה ואני מתרגש ואוהב אותך מהרגע שהכרנו וכל יום אני מתאהב בך מחדש. הבאתי לי שני ילדים לעולם תוך כדי הקריירה המדהימה שלך עם הישגים מטורפים ושיאים שאת שוברת וזו רק ההתחלה… ובתוך כל העולם המשוגע הזה אני יכול להעיד איזה אמא את, נדירה, מסורה ומושלמת לילדים שלנו"

לסיום, כתב כי "עדן שלי, אני מאחל לך בריאות בריאות בריאות ואני כאן כדי לדאוג להכל ואני מבטיח לך שלא יחסר לך כלום לעולם. אני אוהב אותך אשתי. יום הולדת שמח אשתי היפה". מערכת הפורטל נמסה, ושולחת כמובן ברכות ואיחולים לכוכבת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן