מה קורה פה? אבא של ליאון רוזנברג מת הבוקר ועכשיו ליאון חושף את האמת המזעזעת על מותו

מערכת פורטל "עומרי חיון" דיווחה לכם מוקדם יותר היום כי צמד מנחי הבוקר של קשת 12 פאולה וליאון נעדרו היום מיום השידורים. זאת, לאור העובדה המצערת כי אביו של רוזנברג נפטר. כך ספד ליאון לאביו. כל הפרטים

מערכת הפורטל, הבוקר סיפרה לכם בצער כי אבל כבד פקד את משפחת רוזנברג. מגישת הטלוויזיה, פאולה רוזנברג שיתפה בסטורי שלה כי החם שלה, אילן רוזנברג, הלך לעולמו. בהודעה שפרסמה נרשם: "בצער רב אנו מודיעים כי אילן רוזנברג, אבא של ליאון, נפטר היום". בהמשך הפוסט הוסיפה כי הלוויה תתקיים מחר ב-15:00 בבית העלמין ירקון, בשער החסד.

מאוחר יותר היום, איש הטלוויזיה ליאון רוזנברג, כתב את הדברים הבאים לזכרו של אביו "מי שהכיר את אבא שלי יודע שהוא היה אדם עם נוכחות חזקה מאד, שהרבה אנשים אהבו והוקירו. ץלפני כמה שנים גיליתי שיש גם אנשים שחייבים לו את חייהם בזכות מעשי גבורה שלו במלחמת ששת הימים, שהיתה בדיוק היום לפני 56 שנים. אבאלה שלי, בפרידה ממך היום אני זוכר את הטוב. את המאמץ שלך לספק לנו, ילדיך, את התנאים הטובים ביותר לחיים, לכוון אותנו בדרכנו, ואת הדאגה הרבה שלך שלא יחסר לנו דבר".

עוד כתב כי יש לי הרבה זיכרונות טובים של רגעים משותפים שבהם הרגשתי את האהבה הגדולה שלך, את היכולת האדירה שלך להעניק ולגונן, רגעים שידעתי שאנחנו מבינים זה את זה גם בלי צורך במילים. לצידם יש גם זכרונות מורכבים יותר, כואבים ופוצעים. גם הם הולכים איתי. יחד עם הידיעה שעשית הכי טוב שיכולת. חלק מהאבל שלי הוא על אובדן הסיכוי לתיקון שלם, על ההחמצה של הטוב שעוד יכול היה להיות. ולא יקרה כבר לעולם.

לסיום, הוסיף כי "היום, כשהתאספנו בבית העלמין, בפעם האחרונה בנוכחותך הגופנית, אני מודה לך על כל מה שהענקת לי, על החלק שלך במי שאני היום. וחשוב לי גם לסלוח לך על הדברים שנפגעתי מהם. גם מתוכם צמחתי. גם דרכם למדתי איך להיות אדם, אבא ובן זוג טובים יותר. אבאלה, לפעמים היינו מסיימים שיחות בניתוק כועס, היום אני משאיר את הקו איתך פתוח, השיחה שלי איתך עוד תמשיך. תנוח על משכבך בשלום. אילן רוזנברג".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן