לא תאמינו מה חושף אושרי כהן על ההריון של ארוסתו. אז זה בן או בת??

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי שפרסמנו לכם כי אושרי כהן ובת זוגו סשה שוטורוב מצפים לילד ראשון יחד, מספר השחקן בראיון חושפני לאתר החדשות המוביל על כל התחושות לגבי הבאת ילד לעולם. כל הפרטים

ביום שני, פרסמנו לראשונה כי השחקן המוכשר והמפורסם אושרי כהן ובת זוגו סשה שוטורוב מצפים לבן ראשון. השחקן המוכר, עבר הרבה מערכות יחסים רומנטיות לאורך השנים, כיכב במדורי הרכילות ואף נחשב לעיתים בתור "הרווק ההולל של התעשייה". כעת הוא בדרך להתמסד ומתכונן לתפקידו כאבא. עכשיו, כהן ובת זוגתו נתפסו באירוע השקה מיוחד וענו על מספר שאלות.

למה לא רצית להיות אבא? "כי חשבתי שזה עולם לא מספיק טוב להביא אליו ילדים. גם עכשיו אני די חושב ככה. אני קולט שאני הולך להיות אבא בעולם מטורלל ומטורף שכזה, אז אין לי ברירה אלא לחנך את הילד שיציל את העולם". מה עם חתונה? זה בתכנון? "ילד זו התחייבות הרבה יותר גדולה מטבעת או חתונה, אז כרגע זה לא יקרה".

עוד, הוסיף ופירט בעניין זה כהן, כי "מה יהיה בעתיד אנחנו לא יודעים, אבל זה לא הדבר הכי חשוב עבורנו. אני לא בקטע של חתונות וחוזים באופן כללי, יש לנו חוזה מאוד גדול בינינו שזה ילד ומשפחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן