ראיתם אותה בחוטני אבל אתם לא תאמינו איך נראית סתיו מ״האח הגדול״ שהייתה חרדית!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם דיירת "האח הגדול" סתיו קצין הנמצאת בימים אלו בבית המצולם במדינה, אמנם נראית כמו הדבר הכי רחוק מדת וצניעות, אבל דעו לכם כי בשנים האחרונות היא חזרה בתשובה, וגם הספיקה לחזור בשאלה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי סתיו קצין, שהופיעה לראשונה על המסך הטלוויזיה שלנו בתכנית "יפה והחנון" הייתה בעברה דתייה. בעבר, סיפרה בתעודת הזהות שלה כי בזמן ששמרה שבת היא נהגה להתאפר מאחר ו"איפור דוחה שבת". למרות מה שאולי חלקכם חשבתם, קצין לא גדלה כדתיה, אלא בעקבות טראומה שקרתה לה היא החליטה להתחזק ולחזור בתשובה.

לאחר שהופיעה ב"יפה והחנון" בשנת 2014 וחשפה לא מעט את גופה בפומבי, ואפילו למדה איפור ופתחה עסק של רקדניות "במינימום בגדים כשהוציאו לאנשים את העיניים" היא החליטה להשאיר את עברה מאחוריה ולחפש תשובה בדת. 2017 סיפרה על הדרך שעברה "מכוכבת ריאלטי ביפה והחנון 4 לכוכבת של הקדוש ברוך הוא ברוך השם!".

עוד חשפה קצין כי "תמיד רציתי לחזור בתשובה, ותמיד ראיתי סרטונים ביוטיוב אבל אף פעם לא היה לי את האומץ. איפשהו במהלך 2016 התחלתי לעבור תהליך קטן של חיבור לדת והתחלתי לשמור שבת, הכירתי את בעלי וביום בהיר אחד, אבא שלי, אליו הייתי קשורה מאוד נהרג בתאונת מצנח רחיפה בדרום אפריקה, מה שגרם לי לחזור בתשובה לחלוטין".

לסיום, הוסיפה כי "התחלתי לשמור שבת לחלוטין לא יודעת למה. במקום שאני אתמרד, במקום שאתעצבן על הקדוש ברוך הוא. פשוט האמנתי שהכל לטובה. חזרתי בתשובה. תתחזקו אין עוד מלבדו הכל אמת כל התורה אמת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן