ענת, אימו של דייר ״האח הגדול״ – עידן חושפת בכאב: ״אז הוא ילד שמנמן תפסיקו להחרים אותו״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אמו של דייר "האח הגדול", עידן מורד מגיבה לנושא סערת האוכל בתכנית. "עשו עליו יד אחת". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לאחר המריבה ב"אח הגדול" סביב נושא האוכל אמו של הדייר עידן מורד יוצאת להגנתו ומגיבה לעניינים. "צפיתי אתמול בפרק והרגשתי שהחליטו לעשות עליו יד אחת ולצערי זו לא הפעם הראשונה שהוא עובר את זה בחיים" אמרה אימו. עוד המשיכה והוסיפה כי "הדבר שהוא הכי חשש ממנו לפני הכניסה לבית, אלו הרגלי האכילה שלו".

וגם אני חששתי שיחזירו אותו למקומות שחורים בחיים שלו. עידן היה ילד די מלא בצעירותו מה שתמיד גרם לו להיות מושא ללעג ולבריונות גם בגלל היותו שמנמן יפה ומחונן, והשנים שעברו לא יצרו שום שינוי בגישת האנשים אל מול כאבו האישי. כאמא היה לי מאוד קשה לראות את הוויכוח על האוכל במיוחד שזה בסה"כ היום השלישי וקיים שפע בבית".

לסיום, הוסיפה ואמרה כי "תוך פחות משבוע וכבר שמו אותו במשבצת הזו שהוא כל כך חשש ממנה, יצאו עליו עשו עליו יד אחת ללא התחשבות אפילו לשנייה בצד השני. הם קראו לו בן אדם גדול, אמרו לו שהוא טוחן כל היום, ומה שהכי כאב לי זה שהוא בסוף בא והתנצל על זה. אני רואה כל דקה כל שנייה בתכנית הוא אוכל רגיל כמו כולם". מה דעתכם בעניין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן