דיאן שוורץ חושפת הכל בלי פילטרים: "הרגשתי שהחיים הלכו קיבינימט"

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי כוכבת "האח הגדול" דיאן שוורץ התראיינה לכתבת מגזין חושפנית טשר תפורסם בסוף השבוע הקרוב בעיתון הבא. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה כי כוכבת תכנית הריאליטי של ערוץ קשת 13 "האח הגדול" דיאן שוורץ, נחשפה באומץ בראיון אמיץ לכתב ניר וולף ממוסף סוף השבוע של העיתון "ישראל היום" אז מה שוורץ סיפרה לכתב המגזין? בין היתר אמרה כי "הבנתי שאני צריכה לקחת אחריות על מה שיצא לי מהפה. ביקשתי סליחה מהצופים שהיו צריכים לראות את הזוועות האלו בטלוויזיה".

עוד חשפה ושיתפה באותו ההקשר כי "מחריד מה שעשיתי שם. אחרי התוכנית לא יצאתי מהבית חודש. הסתתרתי. לא אכלתי. ירדתי 4 קילו, הייתי בדיכאון קשה. בגלל כמויות השנאה ברשת – ממש פחדתי לצאת לרחוב". הרגשתי שהחיים שלי הולכים קיבינימט, שכל מה שבניתי 6 שנים ירד לטמיון. אבל קמתי מהמתים והיום אני כאן אחרי שהספידו אותי, אחרי שאמרו לי להתאבד ולא התאבדתי, אחרי שאמרו לי לרדת מהארץ ולא ירדתי מהארץ. יש עוד מלא צדדים לדיאן שעדיין לא ראו".

עוד אמרה כי "אני ממשיכה להסתובב בבגד ים, עיוותו את דבריי. לא חזרתי בתשובה ואני לא מגדירה את עצמי כמתלבשת צנוע. אני קוראת תהילים, מדליקה נרות ושרופה על ללכת לירושלים. להתקרב לדת זה מדהים וכמה טוב השם, ואני בא לי על קידוש השם. אני רואה את הדת כמשהו יפה ושאבתי ממנה כוח בתקופה הקשה, אבל קיצוניות בכל תחום זה מבאס". הראיון המלא בסוף השבוע הקרוב בעיתון ישראל היום. מערכת הפורטל תמשיך לעקוב ולעדכן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן