אבל בתעשיית הבידור – זו השחקנית אשר הלכה לעולמה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקנית הוותיקה שמוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "סאלח שבתי" ו"לופו", וכיכובה בהצגה "עוץ לי גוץ לי", הלכה לעולמה בגיל 92. "היא הייתה שחקנית אופי. לי ולאחותי הייתה ילדות מופלאה מאחורי הקלעים של התיאטרון והקולנוע", אמרה בתה תמר שבק. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השחקנית אסתר גרינברג-שבק הלכה היום (שבת) לעולמה בגיל 92. היא הייתה בין מקימי להקת הנח"ל, והופיעה בסרטים "סאלח שבתי", "לופו", "כץ וקרסו" ועוד. "אמא הייתה שחקנית אופי שהתעמקה בפרטים של כל דמות – מהמבטא ועד תנועות הגוף", מספרת בתה תמר שבק "תפקידה בסרט 'לופו' שבו שיחקה את מטילדה העניק לז'אנר את שמו – 'סרטי בורקס'.

עוד אמרה כי "לי ולאחותי יעל הייתה ילדות נפלאה מאחורי הקלעים של התיאטרון והקולנוע", הוסיפה. "תיאטרון הקאמרי היה לה לבית במשך 45 שנה. את 'עוץ לי גוץ לי' אנחנו יודעים לשיר בעל פה עד היום, ו'סאלח שבתי' הוא קלאסיקה שמצחיקה אותנו תמיד. גם 'תעלת בלאומילך'". גרינברג-שבק נולדה בתל אביב בשנת 1931.

לסיום, לאחר גיוסה לצבא השתתפה בתוכנית הראשונה של להקת הנח"ל ("מיריק מסתדרת") והשנייה ("האגדה על המ"כ הרע"). לאחר שחרורה פנתה ללימודי תיאטרון בבית הספר לדרמה של התיאטרון "הקאמרי". משנת 1954 שיחקה בקאמרי ובתיאטראות בולטים נוספים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן