השחקן שלומי קוריאט חושף הכל על חווית הסמים הקשה שעבר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השחקן שמשתתף בסדרה "4:20" ב"הוט" סיפר בראיון על הניסיון המר שלו עם קנאביס: "ניסיתי את זה פעם אחת בחיי, נפלתי על חומר לא טוב, זה הפליפ אותי לגמרי, אתה לא יודע מי נגד מי אמרתי 'זהו'". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השבוע נערכה הפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה ״4:20״ של HOT בנוכחות כוכבי הסדרה. שלומי קוריאט, שמגלם בסדרה שוטר המעורב בחקירת קנאביס. קוריאט, סיפר על חווית הסמים הקשוחה שלו לאתר החדשות. הסדרה "4:20" עוקבת אחר אסי וניבי (עוז זהבי ויובל שרף) גרושים והורים לגאיה (עמנואל פפר), החולה באפילפסיה קשה.

השניים, מתאחדים בכדי להשיג עבור בתם את ה"נירוונה", זן קנאביס שפותח בישראל, והשמן המופק ממנו הוא הדבר היחיד שמונע ממנה את ההתקפים מסכני החיים. למסעם מצטרפים רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור), צמד דילרים כושל שהסתבך בחוב, ומול כל החבורה עומדים העבריינים שרוצים את הכסף הגדול שיש בתחום וחברות התרופות שלא מוכנות לוותר על הנתח שלהן בעולם הקנאביס הרפואי.

ספר לנו מה זה "4:20"? "4:20 זה השעה הבינלאומית לעישונים, מה שנקרא. השעה המוסכמת בעולם. אני לא יודע מי בחר את השעה, ולמה דווקא ארבע ועשרים, אבל זאת השעה". זה בעייתי קצת, או אמצע יום עבודה או שצריך לקום ממש מוקדם. "זה נראה לי ארבע ועשרים אחרי הצהריים, אז נראה לי שזה השעה שכולם בסיאסטרה שלהם, שהם אחרי עבודה וכאלה. אלא אם כן אתה בישראל ואז אתה עובד עד שמונה, וזה אמצע יום עבודה".

ספר על הסדרה. "הסדרה 4:20 מספרת את סיפורו של אסי, שבעצם מחפש תרופה לבת שלו, שבעצם חולה באיזושהי מחלה שהדבר שעוזר לה זה איזשהו סוג ספציפי של גראס. וכשהוא מגלה שהמעבדה שמייצרת את החומר הזה נסגרת והולכים. להשמיד את החומר הזה הוא רוצה לעשות איזשהו מהלך שיציל את הבת שלו ולשדוד את המקום ובדרך מסתבך בכל כך הרבה דברים. אני לא אעשה יותר מדי ספויילרים".

נגיד והיו מגיעים לידיך, 350 קילוגרם גראס רפואי, כמו בסדרה, מה היית עושה איתם? "מצאת את מי לשאול… שמע אני סוחר מטבעי. אם היו מגיעים וזה חוקי? תראה אני איש שומר חוק, אז אני מניח שהייתי מחזיר את זה לרשויות שיטפלו בנושא. אבל אם היית שואל דמות אחרת ששיחקתי בעברי, רוב הסיכויים שהיה שומר את זה לשימוש עצמי". הייתי בהרבה פרמיירות, בדרך כלל מגישים כל מיני מתאבנים כאלו ויין. הפעם הגישו לנו פיצה ובירה. זה קצת מאנצ' של סטלה. "אתה יכול לקרוא לזה מאנצ', אתה יכול לקרוא לזה המצד הכלכלי במדינה, אתה יכול לקרוא לזה הרבה מאוד דברים. אבל אם אנחנו מסתכלים על זה, אז מה יותר טוב מפיצה ובירה? בחייאת. מה יותר טוב מפיצה ובירה? זה גם משביע, זה גם מאנצ', זה גם טעים. מה אתה צריך יותר מזה?".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן