גלית גוטמן משתוללת באולפן? כל האמת על הסרטון המדובר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות היא נראית נוזפת ומרימה את הקול באופן שנראה לא נעים כלל, אלא שמשתף הסרטון לא טרח לומר שזה סרטון מלפני שלוש שנים שבכלל נעשה עבור קמפיין בהתנדבות לעמותת נעמ"ת, כשהיא שיחקה את התפקיד של מגישת חדשות מתנכלת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי גלית גוטמן נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים בשבוע האחרון אחרי הדברים האיומים שאמרה כנגד המגזר החרדי אותו כינתה "מוצצי דם", מונח שמתאים יותר לימים אפלים בהיסטוריה של העם היהודי, אבל לצד ההתקפות עליה, הופץ נגדה היום (רביעי) פייק מרושע למדי.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות היא נראית נוזפת ומרימה את הקול באופן שנראה לא נעים כלל, אלא שמשתף הסרטון לא טרח לומר שזה סרטון מלפני שלוש שנים שבכלל נעשה עבור קמפיין בהתנדבות לעמותת נעמ"ת, כשהיא שיחקה את התפקיד של מגישת חדשות מתנכלת. כזכור, בשבוע שעבר, אחרי ההשתלחות חסרת הרסן שלה נגד החרדים בטענה כי הם "מוצצי דם", טיעון שהזכיר ללא מעט אנשים רטוריקה מימי השלטון הנאצי בגרמניה, גלית גוטמן התנצלה:

"בעקבות דברים שאמרתי והתנצלתי מיד, היה חשוב לי לשבת כאן בכיסא שנאמרו הדברים. אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן. עשו אולי איזה סיבוב כאן כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך לבוא לילדים שלנו, דיברתי על הפוליטיקאים ולא על מגזר שלם".

עוד המשיכה: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני. זה באמת לא בא ממקום כזה זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה, ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד מה שנקרא".
כבר לפני שבוע היא כתבה: ״אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן