לא תאמינו: עדן בן זקן מטילה פצצה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי עדן בן זקן, שרכשה בחודש שעבר בית בדובאי בשווי של 4 מיליון שקלים, שיגרה הודעת הרגעה למעריציה המודאגים: "אני לא עוזבת את המדינה המושלמת שלנו לעולם". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי שרכשה בית בדובאי בעלות של ארבעה מיליון שקלים, הזמרת עדן בן זקן מרגיעה את מעריציה ואומרת כי אין לה כוונה לעזוב את הארץ, וכי קניית הנכס באמירויות היא להשקעה בלבד. בסדרת שאלות ותשובות שערכה עם עוקביה באינסטגרם, נשאלה בן זקן: מה קרה שהחלטת לקנות בית בדובאי?".

בתגובה כתבה בן זקן: "איש חכם פעם אמר לי 'תשקיעי את הכסף שלך בקירות ולא בשטויות'. אני מתה על דובאי וכבר הרבה זמן שרציתי לקנות שם משהו להשקעה עד שמצאתי". לאחר מכן כתבה בן זקן: "אבל שלא יהיו לכם טעויות, אני לא עוזבת את המדינה המושלמת שלנו לעולם". כזכור, אחרי שהזמר המצליח עומר אדם רכש בית בדובאי, עדן בן זקן ובעלה שוקי רכשו אף הם וילה רחבת ידיים בדובאי, בשווי של 4 מיליון שקלים.

לסיום, ראוי לציין, כי משפחת בן זקן שהתרחבה לפני חודש כשתינוקת נוספת הגיחה לאוויר העולם לא ממהרת לעזוב את ארץ הקודש, והדירה באמירויות תהיה נכס להשקעה ולביקורים בחופשות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן