הלם: כוכבת "האח הגדול" עברה תאונה חזיתית

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פליטת הריאליטי שיתפה את עוקביה בדרמה הלילית שהתרגשה עליה בסוף השבוע האחרון כשהייתה מעורבת בתאונה דרכים מסוכנת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי ללינור סביניק אין רגע דל. אחרי שבשבוע שעבר שיתפה ברשת את הגולשים הרבים בגניבת תכנים לכאורה מהאתר העסקי שלה, ובתלאות שעברה בהליך טיפולי השיניים של אביה, ביום שישי האחרון היא פרסמה סטורי בחשבונה באינסטגרם, שבו סיפרה על תאונת דרכים קשה שעברה ביום חמישי האחרון, שהסתיימה בנזקים לרכוש ופגיעות פיזיות.

"ואני שואלת מתי יהיה לי רגע אחד של נחת. אז ככה עבר הלילה שלי, בבית חולים", כתבה לינור על רקע שתי תמונות שצילמה בזירת התאונה. אחת שהנציחה את הנזק הכבד שנגרם לרכב שבו נהגה, והשנייה של צוות מד"א שהוזעק למקום. "תאונה חזיתית קשה מאוד. אלוהים שמר עלינו. תודה לבורא עולם כל יום שאנחנו בחיים ובנס", בירכה.

"אם לא הייתי לוחצת על הברקס בעודנו מסתובבים עשר פעמים במקום, היינו עפים מהגשר", שיחזרה את רגעי הדרמה. "תודה לאל אנחנו בחיים ובסדר", שבה להודות. בהמשך דבריה התייחסה לנזקים הפיזיים שנגרמו לארוסה כתוצאה מהתאונה. "רן עם זעזוע מוח ושבר במרפק", דיווחה. "אלה שגרמו לתאונה ככל הנראה היו שיכורים", ציינה. "תשמרו על עצמכם", חתמה במסר לגולשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן