הלם: נחשפת עסקת המיליונים של עדן בן זקן מעבר לים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי עדן בן זקן ממשיכה בהשקעות הנדל"ן שלה בתקופה האחרונה. על פי פרסום של גיא פינס, הזמרת רכשה נכס בכמיליון דולר בפרברי דובאי בפרויקט בשם 'מיקונוס'. מה היא תקבל עבור הסכום ששילמה? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי האם מצטרפת שכנה חדשה לעומר אדם? על פי פרסום ראשון אצל גיא פינס בקשת 12, הזמרת ואחת הכוכבות הגדולות בישראל, עדן בן זקן רכשה בית בדובאי בסכום המוערך ב-4 מיליון שקלים. בן זקן עומדת ליהנות מנכס שנראה כמו ריזורט יווני וצופה על נוף פסטורלי שניבט מהחלון, רק בדובאי, הפרויקט בו רכשה את הנכס קיבל את השם המחייב מיקונוס, כמו האי היווני.

יחד עם בעלה שוקי, בן זקן רכשה בית בפרויקט בבנייה עצמית שנמצא בפרברי דובאי, באיזור יוקרתי במיוחד שיכול גם להביא אליו לא מעט שמות נוצצים שעשויים להשקיע גם בבית חדש. אז מה מקבלים עבור מיליון הדולר שהושקעו שם? בן זקן תהיה הבעלים של בית עם שתי קומות וארבעה חדרי שינה, גינה קטנה וירוקה, מקום לחניית רכבים ואפילו מרפסת שמש בקומה השניה שצופה על שאר הבתים בפרויקט היוקרתי.
בכך, מתברר שזו הייתה הסיבה האמתית לביקור של עדן בן זקן יחד עם בעלה שוקי ובנם הבכור מישל לפני כחודש בנסיכות, עוד בטרם לידת בתם הקטנה. העסקה מגיעה אחרי שסיפרה על הפנטהאוזים שרכשה כהשקעה ונמצאים בראשון לציון ובתל־אביב.

לסיום, בחודש שעבר, התייחסה בן זקן להשקעות הנדל"ן שלה ואמרה כי רכשה שני פנטהאוזים בתל אביב וראשון לציון. ומה עוד? "עכשיו אני נכנסת כפרזנטורית ושותפה לקמפיין תכשיטים של חברה בשם אקו דיימונדס. גם אעצב קולקציה משלי". עדן פינס בירכה את חברתה הטובה על העסקה: "1. לבריאות וחמסה, 2. איזה כיף אשה מצליחנית, 3. דירת 4 חדרים מעופשת בתא עולה יותר! מברוק יאחתי שתקני גם את הריזורט ממול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן