אלית מוסאיוף אספה את הצ'ק הזכייה של "הישרדות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" אחרי שקטפה את המקום הראשון בגמר הריאליטי "הישרדות" ברוב מוחץ, אלית מוסאיוף התייצבה במשרדי רשת 13 לאסוף את הפרס הנחשק צ'ק מיליון השקלים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי חודשיים אחרי שזכתה בתואר השורדת האחרונה, אלית מוסיאוף הגיעה היום לקבל את הפרס הנכסף. זוכת "הישרדות" שנהנית מדקות התהילה התייצבה היום בבנייני רשת 13 וקיבלה מההנהלה את צ'ק הזכייה המנופח בסך מיליון שקלים. טוב נו, תורידו מזה מיסים של כמה מאות אלפי שקלים ומע"מ ומוסיאוף נשארה עם סכום של 638 אלף שקלים.

זוכת הישרדות שיתפה על האי על המשבר הכלכלי שהיא חוותה, כך שהסכום יכול לעזור לה ולבני משפחתה לחזור למסלול. עכשיו נותר לראות במה יושקעו כספי הזכייה. כאן המקום לציין ולהזכיר כי אלית מוסאיוף, שזכתה בעונה האחרונה של הראליטי "הישרדות" ששודר ברשת 13, חגגה את המיליון והזכייה בהישרדות באירוע חגיגי במיוחד בהפקתו של שון בלאיש, במועדון בשלוותה שבנמל תל־אביב, וכמעט כולם הגיעו לחגוג לה.

השורדים של העונה האחרונה שהגיעו לחגוג עם הזוכה יכולנו לראות את: סהר כהן ובת הזוג יעל קופילניק, מאיה קיי, גיא רוזן, ירדן זוהר, גיא שיקר, דורין דותן, ספיר קשתי, דניאל ציוני, קייסי זפטה, נטשה חליל ונבו שמיר. עוד נכחו באירוע של מוסאיוף: אלה אייבנדר (זוכת "הישרדות" 2022), אסי בוזגלו (זוכה "הישרדות" 2020) ואשתו עדי, אוהד בוזגלו, יעקב וחני בוזגלו, יוסי בובליל, שקד קוממי, דרור רוקנשטיין, ענבל ביבי, ירדן שועה ובת הזוג אור זוארץ ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן