בלתי נתפס: המקום של נועה קירל באירוויזיון היה ידוע מראש?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר שהגיעה למקום השלישי והמכובד בגמר האירוויזיון, נחשפה המקריות המצמררת או אולי הגורל הכתוב מראש על מיקומה של נועה קירל בתחרות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נציגת שוודיה, לורין, שזכתה אמש בגמר האירוויזיון עם השיר "טאטו", שרה באחת השורות בשיר הזוכה: "שהכוכבים יתיישרו, אני אהיה שם". אז נראה שהשורה הזאת נכונה גם בעבור הנציגה של ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, שלמי שפספס והלך לישון מוקדם אמש, הגיעה למקום השלישי והסופר מכובד עם ביצוע יוצא דופן לשיר "יוניקורן".

קירל שמרה על המקום השביעי בהימורים תקופה ארוכה לאחר שנחשף השיר, אלא שלאחר הביצוע שלה בחצי הגמר והבאזז שנוצר סביבה היא טיפסה למקום הרביעי בטבלאות ההימורים ומיד לאחר ביצוע הגמר הגיעה למקום השלישי ואכן קטפה אותו. לאחר הצבעת הקהל בבית, נועה זכתה בניקוד סופי של 362 נקודות.

עוקבים מסורים הביאו לידיעת מערכת הפורטל את המשמעות המיסטית החבויה בניקוד של קירל וגילו שבגימטרייה המספר 362 הוא גם סיכום גימטרי של המילה "חד קרן". יש מקריות מוזרה מזה? אז כן, יש עוד. לאחר חשיפת השיר "יוניקורן", נועה הצטלמה לפני כחודש על צעצוע של חד קרן בלוקיישן ספונטני לחלוטין, בחניון רכבים, ונחשו איזה מספר מופיע בענק מאחוריה? מספר הקומה בו בחרה להצטלם, 3 כמובן. אולי עכשיו נתחיל להסתכל על סימנים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן