הלם בתעשייה: און רפאלי ושחר חיון כבר לא!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי למעלה משנה יחד, און רפאלי, אחיה של הדוגמנית בר רפאלי, ובת זוגו זה למעלה משנה שחר חיון החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד. לאחרונה דווח כי השניים חוו משבר ביחסים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי שחר חיון נכנסה לעולם הבידור בסערה ככוכבת רשת, כדוגמנית מצליחה, כמי שמחזיקה ב-390 אלף עוקבים בטיקטוק, אפילו כשחקנית, אבל מה שקיבע לה סמל סטטוס הוא העובדה שהיא גם בת הזוג של און רפאלי. אבל מתברר שאחרי שנה, הקשר המאוהב והצמוד לא החזיק מעמד.

על אף שאון רפאלי רק לאחרונה הצהיר בראיון:“היא אהבת חיי. אני מקווה מאוד שפגעתי במטרה. מה זה מקווה? זה הבינגו. אני לא יכול להיות בלעדיה. תן לי כל היום להיות איתה. לקום בבוקר ולראות אותה זה הכי מרגיע אותי. אני הכי אוהב את זה בעולם", מתברר שהשניים הורידו עוקב אחר מהשני אחרי שחוו משבר ביחסים בתקופה האחרונה והחליטו להפריד כוחות.

רק לא מזמן חיון סיפרהעל הזוגיות הנוצצת עם האח הקטן של בר רפאלי, בראיון לרדיו YNET וסיפקה לא מעט דברים שלא בטוח שכולם הכירו לגבי המשפחה הנוצצת. "אם יש לי מקום בארון? אתה יודע, אני תופסת חדר – לא ארון, אבל כן. אין על ציפי ורפי בעולם, אמאל'ה, אני שרופה עליהם". עוד סיפרה חיון על המשפחה של בן הזוג: "הם ידעו שאני מעבירה את הדברים שלי אז רפי בא ואמר 'שחר, הבאתי לך ארון. תיכנסי ותראי'. אין עליו בעולם. הוא גבר של החיים ואני אוהבת את המשפחה שלו, משפחה שנייה שלי. אני מתייעצת עם ציפי על הכל. אנחנו פתוחות אחת עם השנייה ברמה מטורפת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן